کد خبر: ۱۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ دانش آموزان هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در این استان را اعلام کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پروش استان گفت: این تصمیم از سوی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و به دلیل شیوع بیماری کرونا گرفته شده و امروز شنبه نیز به طور مکتوب به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره ابتدایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به صورت کیفی - توصیفی و بر مبنای پوشه کار آنان در طول سال تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت امتحانات پایان سال دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم در کشور و این استان پس از تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش مشخص و اطلاع رسانی می شود.

زارع پور عنوان کرد: امتحانات نهایی پایان سال دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعم از روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد، دوره پیش دانشگاهی نیمسالی - واحدی و سال سوم مقطع متوسطه دوم اعم از بزرگسالان و شاخه های نظری و فنی و حرفه ای در فاصله زمانی ۱۷ خردادماه تا ۱۶ تیرماه امسال به صورت حضوری برگزار می شود.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
اگه مدارس کلاسهای هفتم هشتم نهم دهم و یازدهم باز بشه شک نکنید نصف دانش آموزان شرکت نمی‌کنند اگه قرار باشه حتی باز سال قبل رو بخونیم باز هم شرکت نمی کنیم چون واقعا می ترسیم
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
من که نمیزارم بچم‌ بره سلامتیش برام مهمتره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
بچه من اگر مدرسه باز بشه قطعا شرکت میکند اگر تو این یک ماه مدارس بخصوص ابتدایی مروری شود از اول کتابها تا آخر خیلی خوبه.؟

سلامتی خوب است و همه همه نگران بچه‌ها هستند ولی بچها باید فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی را یاد بگیرند و خو د را با این شرایط خاص عادت بدهند شاید این ویروس همیشگی باشد. نمیشه بچها بیسوادبار بیایند
انشاالله اگر ما تلاش کنیم پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم خداوند هم کمک میکند.. بلاخره شاید هم رعایت نشود بی آسیب و خطر هم نباشد ولی باید بسازیم.
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
سلامتی برام مهم تره
به نظر من کسی که براش سلامتی خودش با خانواده اش
مهم هست حتی اگه بچه ش سال دیگه همین پایه رو بخونه نمی ره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین