تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماری منحوس کرونا بیش از۷ هزار کارگر در این استان را بیکار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پروانه نیک‌مرام پیش از ظهر امروز در نشست  مجمع و صنوف کارگران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار کارگر در این استان برای دریافت بیمه بیکاری فرم خوداظهاری به صورت اینترنتی پر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بیکاری کارگران به نسبت دیگر استان‌ها وضعیت بهتری داریم، عنوان کرد: قدرت ریسک پذیری کارفرمایان عامل تحرک و پویایی اقتصاد یک جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این استان برخی کارفرمایان با وجود ضرر و زیان حاضر به تعطیلی و بیکاری کارگران خود نشدند که این موضوع ستودنی است.

وی با بیان اینکه هفته آینده وام 12 تا 16 میلیون تومانی با نرخ 12 درصد به کارگران عملیاتی می‌شود، افزود: تشکل‌های کارگری فاقد ساختمان بوده که این یکی از مهمترین خواسته آنان از مسئولان است.

نیک مرام ادامه داد: تشکل‌های کارگری از نظر مالی مشکلاتی دارند به گونه‌ای که دیگر حتی خبری از کمک‌های ناچیز گذشته نیست و وعده مسئولان برای حل مشکل نبود ساختمان برای این تشکل‌ها محقق نشده است.

علی کرمی مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: 14 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر داریم در حالی مکان مشخصی برای ارائه خدمات به آنان نداریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.