تاریخ انتشار:۱۴:۵۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ "سید محمد موسوی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت چند نفر در پارک مهرورزی گچساران، مأموران انتظامی سریعا وارد عمل شدند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده ، متهم را شناسایی و کمتر از یک ساعت پس از انجام تیراندازی دستگیر کردند.
سرهنگ موسوي در ادامه بيان داشت متهم که نوجوانی ۲۲ ساله بود ؛ در بازجویی های اولیه به صراحت به تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی اعتراف و انگیزه خود از انجام این اقدام را اختلاف قبلی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: تمام فعالیتها و اقدامات افراد شرور و ارازل اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار