تاریخ انتشار:۱۳:۰۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از دستگیری فردی که اقدام به تهدید و انتشار تصاویر همکار خود در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی نموده بود خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ روح اله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا تشریح کرد: خانمی جوان با در دست داشتن شکوائیه‌ای و مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، در شبکه اجتماعی واتساپ فردی ناشناس از طریق شماره مجازی اقدام به ارسال پیام‌هایی توهین آمیز و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی او می‌نمود، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.


این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم که همکار شاکی بود، شناسایی و دستگیر و با توجه به مستندات موجود به این عمل مجرمانه خود اعتراف کرد و در بازجویی‌های انجام شده علت و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی به علت اختلافات کاری با او عنوان داشت.

وی افزود: کاربران در فضای سایبری باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی بد گمانی و شک یا انتقام‌جویی و یا سرگرمی و... برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، چرا که همانطور که گفته شد مزاحمت در فضای سایبر جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.