تاریخ انتشار:۱۶:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار عصر دنا از بازار یاسوج مرغ گرم نایاب شد و یکی از فروشندگان در این خصوص اظهار داشت: مرغ گرم از دیروز در یاسوج نایاب شد و کشتارگاه مرغ یاسوج کشتار نمی‌کنند و می‌گویند به دلیل قیمت مرغ تا یک هفته به همین رول ادامه دارد.

وی گفت: قیمت مرغ زنده در مرغدونی‌ها ۸۹۰۰ تومان و خرید ما ۹۵۰۰ تومان هست بعد می‌گویند قیمت خرید بالاست.

مدیرکل امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا گفت: قیمت دولتی مصوب مرغ منجمد برای مصرف کننده ۱۲ هزار و نهصد تومان می‌باشد و با توجه تولید بالا و کاهش مصرف مرغ منجمد و اینکه قیمت مرغ گرم پایین‌تر از مصوب دولتی است و در بازار حدود ۱۰ هزار و پانصد تومان می‌باشد از مرغ منجمد استقبال نمیشود.

محمد شفیع عزیزی افزود: برای توزیع مرغ منجمد هیچ مشکلی نداریم، ۱۲۰ تن مرغ منجمد برای نوروز در نظر گرفتیم که فقط ۲۵ تن مصرف شد و بقیه بخاطر بحث کهنه و نو بودن به تهران ارجاع داده شد، برای توزیع مرغ منجمد هیچ گونه مشکلی نداریم، ولی بخاطر اینکه ذائقه مردم مرغ گرم می‌باشد و قیمت آن کمتر از مرغ منجمد می‌باشد، از مرغ منجمد استقبال نمی‌شود و به اندازه کافی مرغ گرم در بازار موجود می‌باشد.

وی اظهار داشت: امروز در بازار یاسوج برای خرید مرگ گرم مشکل داشتیم و اکثر مغازه داران مرغ گرم هم نداشتند و از واقعیت این موضوع خبر ندارم و در حیطه کاری ما هم نیست.

مدیر کل امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز مرغ گرم با قیمت ۱۰ هزار و پانصد خرید کردم، ولی به سختی گیر آوردم. البته تولید فروردین و اسفند به حدی بالا بود که با انباشت مرغ زنده در مرغداری‌ها مواجه هستیم.

عزیزی گفت: مرغ منجمد به اندازی کافی داریم، سردخانه ما از مرغ منجمد پر هست و با انباشت مرغ منجمد مواجه هستیم که هر فردی، فروشنده ای، متقاضی درخواست کند روز جمعه هم میتوانیم توزیع کنیم، ولی مشتری وجود ندارد.

وی بیان داشت: گوشت گوساله منجمد وارداتی برای طرح ضیافت مصوب ستاد تنظیم بازار استان با ریاست استاندار با قیمت ۴۰ هزار تومان برای مصرف کننده می‌باشد.

از روز شنبه اطمینان می‌دهیم بازار پر از مرغ گرم شود

سید صدرالله ضامنی رئیس اتحادیه مرغداران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا درخصوص کمبود مرغ در یاسوج گفت: کمبود امروز مرغ گرم در بازار به دلیل خرید بیش از اندازه مردم برای ماه مبارک رمضان و همچنین نقاهت یک روزه برای ترمیم کشتارگاه و آمادگی برای توزیع در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

وی اظهار داشت: این اطمینان را می‌دهیم که از روز شنبه بازار استان پر از مرغ گرم خواهد بود و هیچ گونه چالشی برای توزیع مرغ گرم در استان تا پایان ماه رمضان وجود نخواهد داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین