تاریخ انتشار:۰۰:۰۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از بازداشت متولیان برگزاری جشن عروسی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به لزوم و ضرورت رعایت مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی، توسط آحاد جامعه، از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، پرسنل مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد شروع به فرهنگ سازی، آموزش ها و توصیه های فراوان مبنی بر پرهیز از تجمعات، از جمله برگزاری مراسمات عروسی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کووید ۱۹ (کرونا) کرده بودند.

وی افزود: متاسفانه یکی از خانوارهای روستایی در شهرستان بویراحمد اقدام به برپایی جشن عروسی کردند که با اطلاع رسانی یکی از اهالی و پیگیری بهورزان خانه بهداشت روستا، متاسفانه توجهی به این توصیه ها ننمودند و اصرار به برگزاری و ادامه جشن عروسی با حضور جمعیت بالا و نقض آشکار موازین و مقررات بهداشتی موجود در این راستا داشتند که با ورود اینجانب و پیگیری های مطلوب پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، متولیان برگزاری جشن عروسی توسط نیروی انتظامی، با حضور مستقیم دادستان محترم در جشن و با دستور ایشان بازداشت شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.