کد خبر: ۱۵۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: تا اطلاع ثانوی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در حوزه گچساران ممنوع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیرحمزه بازیار گفت: تا اطلاع ثانوی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی در حوزه گچساران ممنوع شده است.

وی  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه در کنترل این بیماری، عنوان کرد: مراسمات تجمعی همچون شادی و عزاداری که در آنها افراد زیادی تجمع می‌‌کنند  و یکی از مهمترین منابع انتقال این ویروس به سایر افراد است، ممنوع است.

بازیار ابراز کرد:بر همین اساس تصمیم بر آن شد که تا اطلاع ثانوی هرگونه مراسم شادی و عزاداری تجمعی در شهرستان ممنوع گردد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب گچساران  با اشاره به اطلاع رسانی های لازم در این‌خصوص، گفت: همچنین به اداره اماکن و نیروی انتظامی شهرستان ابلاغ شده  تا کلیه تالارهای سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند و در صورت مشاهده تخطی از این دستور از سوی مدیران تالارها، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و تالار مربوطه پلمب خواهد شد.

دادستان  دادسرای  عمومی و انقلاب گچساران بیان کرد: هم اکنون این یک مشکل اجتماعی است و کنترل آن نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه تمام افراد اجتماع است؛ بنابراین انتظار می‌رود که کلیه شهروندان موارد مربوطه را رعایت نمایند.

بازیار خاطرنشان کرد: تجمع فقط مخصوص بیماران فوت شده بر اثر بیماری کرونا نیست بلکه هر فردی در شرایط فعلی فوت کند فقط بستگان درجه یک آن به جهت دفن می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند چرا که امکان این وجود دارد فردی که ناقل بیماری کرونا باشد در جمع حضور داشته باشد و افراد زیادی را دچار این بیماری منحوس کند لذا از هر گونه تجمع به جهت سلامت مردم با جدیت جلوگیری به عمل خواهد آمد و در این خصوص امروز پنج شنبه نیز شهرداری دوگنبدان با حکم دادستانی راه ورودی به آرامگاه ها را مسدود کرده که امیدواریم شهروندان در این خصوص تا شکست کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
ماشالله به دادستان گچساران.
اگه وقت کردی یه کم هم با فساد مبارزه کن.
ممنون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار