تاریخ انتشار:۱۷:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
برای دریافت وام یک میلیون تومانی؛
عصر دنا: برای دریافت وام یک میلیون تومانی به همه یارانه بگیران در کهگیلویه و بویراحمد پیامک ارسال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: یارانه بگیران هم استانی مطمئن باشند پیامک با سرشماره v.refah برای اعلام درخواست به شماره همراه، همه سرپرستان خانوار ارسال می‌شود.
پروانه نیک مرام افزود: به منظور حمایت از خانوار‌های ایرانی که با شیوع ویروس کرونا، تحت تاثیر تبعات اقتصادی آن قرار گرفته اند، تسهیلات بانکی ۱۰ میلیون ریالی به همه یارانه بگیران تعلق می‌گیرد.
وی افزود: سرپرستان خانوار که تمایل به دریافت این تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دارند باید ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و پس از دریافت پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.
نیک مرام با بیان اینکه اقساط این وام ۳۵۰ هزار ریال در هر ماه است، اضافه کرد: اقساط این تسهیلات از تیرماه کسر می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم استانی‌ها برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی در استان ندارند.
نیک مرام از مردم خواست که هوشیار باشند تا به بهانه نام نویسی این تسهیلات در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.
برچسب ها: یارانه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.