کد خبر: ۱۵۵۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به یکی از سایت های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد حمله تند کرده و خواستار برخورد متولیان امر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان‌پناه در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه فضای مجازی بی در و پیکر شده و هر چیزی که بخواهند می‌نویسند، جوی به وجود آوردند و هر اتهامی می‌زنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک سایتی تیتر و خبر می‌زند دانشگاه  علوم پزشکی پول ندارد نمونه بگیرد و گفتند در باشت هم همین موضوع بوده و بی اعتمادی در بین مردم ایجاد کرده‌اند.

وی خطاب به استاندار و دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته‌ای تشکیل و این فضای بی در و پیکر را درست کنید، چرا که نبود پول برای آزمایشگاه‌ها کذب محض است.

این مسوول خواستار برخورد ارشاد و قوه قضاییه شد و گفت: تشویش اذهان عمومی شده و اعتماد مردم به دانشگاه خدشه‌دار شده لذا متولیان برخورد کنند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: یک سایت متخلف در این استان هر چه دلش می‌خواهد می‌نویسد و برخورد هم با او نمی‌شود.

خواهشا در این موارد تعیین تکلیف نشود

دادستان استان با اشاره به فضای رسانه ای و الزامات آن گفت: معتقد به شفاف سازی درست هستیم اما هر نقدی را نباید نادیده گرفت زیرا رسانه وظیفه شفاف سازی و همچنین اطلاع رسانی دارد و همه مسائل با بگیر و ببند نباید پیگیری شود . 
ملک حسینی با اشاره به پیگیر بودن دستگاه قضا در خصوص شانتاژ های رسانه ای  گفت ؛ اگر سخت گیرانه در بحث نظارت بر رسانه ها ورود نشد باید آمارها دقیق تر بیان  شود، و وظیفه مدعی العموم این نیست که در هر خبری ورود کند مگر این‌که دستگاه های نظارتی و در این مورد علوم پزشکی صحت و سقم آن را اعلام کند.

دادستان مرکز استان تاکید کرد:  هر کجا انتقاد شد باید سعه صدر داشت و اگر رسانه ای بدون کار کارشناسی و کذب خبر منتشر کرد، ورود خواهیم کرد اما خواهش داریم در این موارد تعیین تکلیف نشود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دکتر جان تو خودت ناراحت نکن مردم دارن میمرن اگه به خاطر پول نبود چرا جواب نمیدادن اگه بخوان به حساب کسی رسیدگی کنن اولین گزینه شخص شمایید یه ضرب المثلی هست ادمهای بزرگ به خود سخت میگیرن ادمهای کوچک به دیگران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دکتر جان اگه بخاطر بدهی نبود ، چرا مدیر شما در گچساران این خبر رو منتشر کرد ؟؟؟

پس اگه قراره با کسی برخورد بشه ، اول دستگاه و مدیران خود شماهستین !!!

دیگه وقتش رسیده که تیم مدیریتی شما بطور کامل ضمن عذرخواهی ، از مدیریتی که لیاقتشو نداشتن ، کنار برن !!
در ضمن ، یه سایت خبری رو منتشر کرد ، شما از زمین و زمان ( خود شما ، معاون توسعه ، معاون بهداشتی ، معاون غذا دارو و ... ) به این سایت حمله ور شدین !!!

فراموش کردین که دوره دیکتاتوری 41 سال پیش ساقط شد و نظام جمهوری اسلامی ، نظامی پاسخگو هست !!

شما ها که تحمل ندارید ، بهتره کنار برید !
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
سلام وعرض ادب خدمت شما جناب آقای پوران فر جناب عالی درچند سالی که مسئول هستید در این دوران خدمتتون چه کاری انجام دادید چرا جواب آزمایشی که10هم داده میشه باید 24 داده بشه چرا جان این مردم برای شما هیچ ارزشی نداره یعنی 20 هزار همشهری من باید چوب بی عرضگی شما هارو بخوره اگه هفت ملیارد بودجه اومده ونتونستیدبدهی 300میلیونی شهرستان باشت روبدید خوب این پول رو شما صرف چه چیزی کردید اگه نمیتونید دردی از این مردم کم کنید خواهشن برید تا دردمون بیشتر نشه یه چیز به ذهنم نمیرسه مسئول های ما کاربلد نیستد کار بلد های ما مسئول نیستند وقتی شما یه مسئول هستید چرا پیگیری نمیکنید که یه ماسک 3000هزارتومانی رو من جون باید بگیرم 25هزار تومان
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
میگم این سایت همین عصردنا ی خودتون نیست...خخخخخ
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
داستان ادامه دارد...‌‌‌‌‌.........
مسئول؟؟!؟؟؟؟
وجدان؟؟؟؟؟
عدالت؟؟؟؟؟
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
فقط میتونم گم متاسفم براشون
کدخدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
باسلام،اگه امار استان،مثل استانهای دیگر چهارقمی میشد،چه میگفتید،بااین دیدبازدید وایاب ذهاب مردم ما ،مازدکتریزدانپناه تشکرمیکنیم،که تلاش شبانه روزی داشتند،وهیچ دریغی نکردند،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
دکتر یزدانپاه انسانی پاک و باشرفی هست،خدا را شکر پاک بودنش افتخاری است برای مردم استان..عدالت را برقرار میکند و بی عدالتی سرش نمیشه.مرد هست دکتر عزیز،همین بیمارستان دکتر جلیل دیدید که با پارتی بازی و بی عدالتی چقد نیرو گرفته بود.همشون اخراج کردن..چون حق دیگران ضایع شده بود..درود بر دکتر عزیز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.