کد خبر: ۱۵۵۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۴:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: مسئولانی که خود رفته و یا رفتنی شدند، اما قول و قرارهایشان در چال و گود‌های جاده‌های خاکی زیلایی به‌جا مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
قول مسئولانی که به بار نمی نشیند / آیا «روشنفکر» می‌تواند مشکلات زیلایی را حل کند؟!
مهدی روشنفکر، منتخب مردم بویراحمد و دنا زودتر از آغاز رسمی نمایندگی‌اش در مجلس دست‌به‌کار شده و جلسات، نشست و برخاست با مسئولین استانی و شهرستانی حوزه انتخابیه خود را شروع کرده است.
منتخب مردم بویراحمد و دنا حتی در خصوص کرونا و وضعیت معیشتی مردم و فعالان اقتصادی به حسن روحانی، رئیس‌جمهور نامه نوشته است، گرچه معلوم نیست این نامه به مقصد رسیده باشد یا نه، ولی سایت‌های زنجیره‌ای وابسته به ندای وحدت برای خودشیرینی، برخی اقدامات اخیر کرونایی دولت را به نامه وی ربط دادند.
خوب این سؤال پیش می‌آید، وقتی منتخب مردم بویراحمد و دنا به رئیس‌جمهور نامه می‌نویسد یا برای بحث کرونا توانایی بودجه جذب می‌کند و کلی دیدار و جلسات برگزار می‌شود، آیا نمی‌تواند مشکلات کوچک بخش زیلایی بویراحمد را حل کند؟
زیلایی که تحمل بار کامیون ماسه را ندارند
بار ماسه باشد، آجر، آهن، شیر مدرسه، میز و صندلی و قص علیهذا برای تو هرچه باشد به مقصد نمی‌رسد؛ این بارِ محرومیت است که به‌سختی کشیده می‌شود، بار فقر و استضعافی که نه بر کامیون، بلکه بر پشت زنان ایلم سنگینی می‌کند و قول مسئولانی که به بار نمی‌نشیند.
قول مسئولانی که به بار نمی نشیند / آیا «روشنفکر» می‌تواند مشکلات زیلایی را حل کند؟!
مسئولانی که خود رفته و یا رفتنی شدند، اما قول و قرارهایشان در چال و گود‌های جاده‌های خاکی زیلایی به‌جا مانده است.
اینجا جاده مرکز دهستان زیلایی و بالقوه مرکز بخش زیلایی است که ۸ سال وعده آسفالت دادند، اما ثمری نداشت و ۴ سال هم هست که جاده را گودبرداری کرده و آن را به حال خود رها کرده‌اند.
یکی اهالی این روستا در گفتگو با «عصر دنا» گفت: هرساله در زمستان و ایام بارش باران الهی باید برای نجات امثال ماشین‌آلات سنگین و خودرو‌ها دست به بیل و کلنگ شویم.
حداقل جاده را به همان حالت قبلی برگردانند
وی اظهار داشت: چند سال پیش یک پیمانکار آمد که این دو کیلومتر را آسفالت کند و جا‌های که نیاز به پل بود قریب به ۷ جا گودبرداری کرده و آن را به حال خود رها کرده‌اند.
این اهالی روستا بیان داشت: این مسیر سه روستا و در واقع روستای اصلی دهستان زیلایی هست.
چون تنها درمانگاه دهستان نیز در همین روستا می‌باشد، به‌ناچار اهالی از روستا‌های دیگر روزانه برای مراجعه به دکتر و مرکز بهداشت باید از این مسیر عبور کنند.
وی خاطرنشان کرد: حالا مردم این بخش درخواست دارند از مسئولین اگر توان ندارند چند کیلومتر را آسفالت کنند حداقل جاده را به همان حالت قبلی برگردانند، چراکه در حالت قبل از شروع به فعالیت گودبرداری هیچ مشکلی برای رفت‌وآمد نداشته‌ایم، خواهش می‌کنیم این را به گوش مسئولین برسانید.
قول مسئولانی که به بار نمی نشیند / آیا «روشنفکر» می‌تواند مشکلات زیلایی را حل کند؟!
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
من مطمئنم که آقای روشنفکر به حرفاشون عمل میکنند وپ
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
باشناختی که ازاقای روشنفکردارم قطعاپیگیری می کنندایشان بسیارباصداقت ونسبت به همه مردم دلسوزهستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام ، درست متن بنویسید شما۸ سال نتونستید حالا ایشون هنوز نیومدن نگید ندای وحدت برای خودشیرینی!!!! قطعا یکی از اهداف دکتر روشنفکر آبادانی منطقه محروم زیلایی هست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار