تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به شناسایی ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا گفت: آمار کرونایی‌های استان ۱۷۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شناسنایی ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع ۲۱۸‪ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های تشخیصی، ۷ مورد جدید در پانزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است
دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد: ۲ بیمارمرد و یک بیمار زن در کهگیلویه، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در گچساران و ۱ بیمار مرد در لنده و یک بیمار مرد در بویراحمد شناسایی و شمار مبتلایان به ۱۷۶ بیمار رسیده است.
وی اضافه کرد: از مردم درخواست می‌شود از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول کنند، زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می‌توانند ناقل باشند.
دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم برای آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.