تاریخ انتشار:۲۱:۴۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: سیل ۴۸ ساعت گذشته ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
معاون عمرانی استانداری گفت: در سامانه بارشی که ابتدای سال وارد استان شد و برودت هوا و بارش برف را به دنبال داشت در بخش کشاورزی خسارت های بسیاری به باغ ها، و مزارع پرورش ماهی وارد شد.
عزیز فیلی افزود: همچنین در سیلاب ۴۸ ساعته گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات زیرساختی به ویژه آب شهری و روستایی خسارت وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بخش راه‌ها به ویژه راه‌های روستایی خسارت وارد شد.
معاون عمرانی استاندار بیان کرد: در مناطق مسکونی روستایی و عشایری برآورد اولیه خسارت ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که سر جمع خسارت سیل به استان ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.
 
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که بر اساس برآوردهای اولیه سرما و سیل ناشی از دوسامانه بارشی فروردین99 رقمی بیش از هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در بخش های زیربنایی و خدماتی اعم از کشاورزی ،راه ،آب و سایر بخش های زیرساختی در استان خسارت وارد شده است.
 
برچسب ها: سیل ، خسارت ، زیرساخت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.