کد خبر: ۱۵۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۳۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
درهفته دوم مبارزه با کرونا؛
عصر دنا: رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشدید بازرسی اصناف و مبارزه با کرونا در یاسوج گفت: در هفته دوم مبارزه با کرونا در یاسوج روزانه بازرسان اصناف به همراه قاضی تعزیرات ،بازرسان بهداشت و یگان امداد نیروی انتظامی استان و نمایندگان اتحادیه های صنفی از صنوف سطح شهر و حومه بازدید میدانی و بازرسی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علی ارشدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیماری ویروس کرونا به شدت درگیر هست، اظهار داشت: با تصمیم شورای تامین و کارگروه سلامت و بهداشت استان چندین فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره، و هایپر مارکت ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش، جانبو و رفاه همزمان با دیگر صنوف تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل و پلمپ شدند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی و پلمپ واحد‌های صنفی از تصمیمات مهم شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان می‌باشد
بیان داشت: بر این اساس با تشدید کنترل‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، فروشگاه‌هایی که عرضه کننده و نیاز ضروری مردم نیستند باید تا  تاریخ یادشده تعطیل باشند.
این مقام نظارتی بر اصناف استان افزود:تعطیلی واحد‌های صنفی تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد و در صورت مصوبه شورای تامین و کار گروه سلامت و بهداشت استان ادامه تعطیلی بازار و صنوف تمدید می‌شود.

رئیس اتاق اصناف یاسوج تاکید کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای اجرای این مصوبه با متخلفان و اصنافی که از اجرای این دستور سرپیچی کنند برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از هفته دوم سخت گیری‌ها در بحث کنترل و تعطیلی بازار به شدت افزایش داده می‌شود و متخلفان علاوه بر پلمپ واحد صنفی خود به همراه جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی همچنین از بازرسی ۴۷۵ واحد صنفی در هفته دوم خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۴۳ واحد صنفی پلمپ و مبلغ ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی برای ۸ واحد صنفی صورت گرفته است

ارشدی گفت: هیچ گونه اجازه فعالیت به افراد و واحد‌های صنفی غیر ضروری در شهرستان بویراحمد داده نمی‌شود.

وی در پی مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا همچنان خواستار پویش" در خانه بمانیم" شد وافزود: از اصناف غیرضروری تقاصامندیم که تا زمان کنترل ویروس کرونا تعطیل باشند تا حلقه انتقال این ویروس شکسته شود.
گفتنی است؛ فقط صنوف نانوایان، میوه فروشان، خواربار فروشان وقصابان و مرغ فروشان با رعایت پروتکل بهداشتی حق فعالیت دارند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مسخره است.فروشگاههای یاد شده باز و مملو از جمعیت و میتونه کانون انتشار این ویروس باشه.
فریبکاری نکنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.