تاریخ انتشار:۰۰:۴۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
اداره کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای درخصوص سامانه بارشی که وارد استان می شود هشدار داد، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بنام خدا
بنا به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران کشور و اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته آتی سامانه پربارشی وارد استان خواهد شد و همه نقاط استان را بشدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.
اوج فعالیت این سیستم بارشی از اوآخر روز شنبه ۹ فرودین ۱۳۹۸ تا بامداد روز دوشنبه ۱۱ فرودین ۱۳۹۸ خواهد بود.
حجم این بارش‌ها در اغلب نقاط استان حدود ۴۰ تا ۸۰ میلیمتر بارش باران پیش بینی شده است. رعد برق شدید، وزش تند باد و تگرگ، آبگرفتگی منازل و معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کاهش محسوس دما و ... از پیامد‌های این سیستم بارشی است؛ لذا مردم شریف استان، کشاورزان، عشایر، دامداران و ...توصیه‌ها و هشدار‌ها را جدی گرفته - و بخصوص در این ایام که بیماری مرگبار کرونا در کمین سلامتی شان است - از هرگونه آمد و شد، بجد پرهیز کنند و تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

با عنایت به ضرورت دوچندان تمکین به مصوبات ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و منع عبور و مرور، استدعا داریم مردم عزیز استان بیشتر توجه داشته و از سلامت خویش با " ماندن در خانه " مراقبت کنند؛ چون بارش برف و باران و کاهش دما قطعا سرعت انتقال این ویروس مرگبار کرونا را افزایش خواهد داد.

دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، شهرداران و فرماندارن محترم سراسر استان ضمن اولویت دادن به مصوبات
 ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، آمادگی لازم را جهت مواجه و کنترل خسارات احتمالی این سامانه بارشی داشته باشند.

من الله توفیق
۱۳۹۹/۱/۸

اداره کل مدیریت بحران استان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.