تاریخ انتشار:۲۱:۴۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای پیاده سازی تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، پلیس استان همزمان با سایر استان‌ها از صبح جمعه هشتم فروردین ماه ۹۹، طرح کنترل تردد خودروها در مدخل ورودی و خروجی شهرهای استان و همچنین کنترل بازار و صنوف را با اهتمام و جدیت هرچه تمام‌تر اجرا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار«مهدی انصاری» افزود: لازم است برای آگاهی و اطلاع مردم عزیز استان مان و همچنین مسافران، نکاتی به سمع و نظر برسد.

 وی اظهارکرد: نظر به اینکه کنترل ورودی به شهرها و همچنین درون شهرها از مطالبات مردم عزیز استانمان بوده، بنابراین پلیس به این مطالبه به حق مردم پاسخ و بنا دارد:

۱-نسبت به ورود خودروهای پلاک غیر استان به درون استانمان جلوگیری و در صورتی که راننده اظهار دارد اهل استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، می باید کارت ملی خود را ارائه تا پس از مطابقت با پلاک خودرو و اثبات اصالت اجازه ورود داده شود.

۲-در صورت مشاهده هرگونه خودرو دارای پلاک غیر استان در سطح شهرها ( مسافر ) ، پلیس وظیفه دارد؛ نسبت به هدایت و خارج کردن وسیله نقلیه به خارج استان اقدام، در صورت مقاومت از طریق راننده یا سرنشینان، به عنوان تخلف و سرپیچی از دستور پلیس ، خودروی آنها برای مدت یک ماه توقیف و مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی اعمال می گردد.

۳-صنوف غیر ضرور که باید تعطیل شوند تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند.

۴-علاوه بر شعار در خانه بمانیم می خواهیم بگوییم به خانه برگردید(منظور هم استانی‌هایی هستند که به مسافرت رفته اند).

۵-با توجه به اینکه در سنوات گذشته، مردم عزیز استان، برای استفاده از طبیعت در روز سیزده بدر از خانه خارج می شدند و به تفرجگاه ها و نقاط دیدنی استان سفر می کردند اعلام می شود؛ امسال به دلیل وضعیت پیش آمده(بیماری کرونا) اجازه رفتن به سیزده بدر داده نخواهد شد و خروج از شهر ها در آن روز ممنوع می باشد، تا اینکه ان شاء الله با ریشه کن کردن این ویروس، فرصت دیگر حاصل و شهروندان عزیز استان‌مان مجدداً از طبیعت خوب و خدادادی استان بهره ببرند.

۶-با توجه به به اینکه اجرای جدی این طرح، از مطالبات به حق مردم بوده، مستلزم مشارکت مردم است، بنابراین از مردم عزیز نوعدوست و متعهد استان‌مان، استدعا دارم برای اجرای هر چه بهتر، با پلیس استان همانند گذشته همکاری لازم را به عمل آورند، ان شاء الله.

به امید از بین رفتن این ویروس منحوس از استان کهگیلویه و بویراحمد، کشور عزیزمان ایران و همه نقاط عالم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین