تاریخ انتشار:۱۶:۲۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
عصر دنا: پیش از این شهرام کرمی به مدت دو سال مدیرکل هنر‌های نمایشی بود که چند روز پیش با انتشار متنی از این سمت استعفا داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پس از استعفای شهرام کرمی از مدیریت اداره‌کل هنر‌های نمایشی، قادر آشنا که عهده‌دار همین سمت در دولت دهم بود، جایگزین او شد.

 سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی قادر آشنا را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.

در حکم سید عباس صالحی خطاب به قادر آشنا آمده است:

«نظر به تعهد، توان و تجربیات ارزنده جناب عالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب می‌شوید.

هنر‌های نمایشی به عنوان هنر بنیادین نقش بی بدیلی در بالندگی سایر رشته‌های هنری دارد و انتظار می‌رود با برنامه ریزی دقیق و تعامل سازنده با هنرمندان تئاتر نسبت به توسعه کمی و کیفی آن و همچنین کمک به فعال سازی مراکز کشف و پرورش استعداد‌های درخشان نمایش کشور گام‌های موثری بردارید.»

پیش از این شهرام کرمی به مدت دو سال مدیرکل هنر‌های نمایشی بود که چند روز پیش با انتشار متنی از این سمت استعفا داد.

قادر آشنا پیش از این به‌عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و البرز مشغول فعالیت بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین