تاریخ انتشار:۰۱:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان،گفت: عشق به خدمت رساني به مردم بايد سرلوحه كارها در تمامی بدنه جامعه قرار گيرد و خدمت رساني صادقانه به مردم موجب عاقبت به خيري در دنیا و آخرت می شود. 

 حجت الاسلام مسعود داستار افزود: مهندس آراسته را یکی از خدمتگزاران واقعی در حوزه بهداشت درمان میتوان قلمداد کرد، بنابراین ایشان در طول خدمتش اعلام میکنم که 32 سال مدیر بوده و تنها بسنده نخواهیم کرد، به هفت سال مدیریت ایشان در شهرستان دنا و از طرفی اقای پریسایی دارای تجارب ارزنده مدیریتی و قطع یقین بسیار مثمرثمر واقع می گردد.

 دکتر محمد مهدی بانشی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی، و گرامی میداریم سالروز  حمله شیمایی نظامی رژیم بعث عراق که منجر به شهادت و شیمایی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حلبچه گردید.

وی تصریج کرد: از قسمتهای مختلف واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشتی تحت مدیریت پریسایی رضایت داشتم و با هماهنگی های منسجم این تیم خیالم راحت بود، چرا که یک مدیریت  نیازند خوب نیازمند  تعامل وحفظ یک تیم خوب است که تاکنون موفق بوده است.

دکتر بانشی، ادامه داد: شبکه بهداشت شهرستان دنا از نظر مالی طی یک الی دو ماه آینده با تخصیص اعتبار جدید همه بدهی هایش  صفر میشود، خسته نباشید به مهندس آراسته که سالهاست تلاش های فراوانی را در راستای یک مدیریت باتجربه، ماندگار و علمی را نهادینه کرد و همچنین به همه مجموعه پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خدا قوت به جناب آقای پریسای که قبول این مسولیت مهم را بر عهده گرفتند.

فرماندار دنا گفت: از شروع طرح مبارزه با ویروس کرونا شاهد تلاش های  شبانه روزی  تیم مدیریت و پرسنل خدوم بهداشت و درمان این شهرستان شاهد هستیم و امیدوارم در هر سنگر خدمت رسانی دیگری که باشند سلامت و مستدام بماند.

بهنام، بازپرس دادسرای عمومی شهرستان دنا، ابراز داشت: امام صادق می فرماید دو نعمت همیشه مورد ناسپاسی قرار گرفته است نعمت امنیت و نعمت دوم  سلامت است، اما امنیت امروز در کشور زبان زد تمام دنیا هست در حوزه سلامت پیشرفت ها بسیار مطلوبی نسبت به سایر کشورهای دنیا داشته ایم.

وی یادآور شد: از روز اول شیوع ویروس کرونا  برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است، همه پای کار هستند، آراسته هر آنچه در توان داشتند، در راستای خدمت رسانی به مردم از همه فرصت های مختلف به نحو مطلوب استفاده کردند.

وی گفت: در حادثه هواپیما مسافربری تهران و یاسوج تلاش‌های شبانه روزی مهندس آراسته هرگز در ذهن اذهان عمومی از یاد نخواهد رفت، و برای ایشان ارزوی سلامتی در سنگر دیگری از خداوند متعال خواستاریم.

مهندس غلام حسن آراسته مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در آیین معرفی سرپرست جدید این شبکه گفت: نباید بپذیریم که در نظام جمهوري اسلامي ايران در هر پست و جايگاهي که هستيم  تا همیشه بمانیم مهم خدمت رسانی مطلوب به مردم است  همه ما بر سر سفره شهدا و امام و رهبری نشسته ایم، از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی شروع کردم  و در حوزه های مختلف بهداشت و درمانی در طول 32 سال خدمت کردم، هدفم فقط رضایت خلق الله بوده است.

وی تصریح کرد: دکتر پوردانش ریاست وقت دانشگاه علوم پزشکی و دیگری  دکتر پرویز یزدان پناه که بسیار پیگیر و پای کار هستند، اکنون تصمیم  سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی در تغییرات را به فال نیک میگریم و این تغییرات را نشانه تیز بین بودن ایشان میدانم و مطمئنا من و دکتر یزدان پناه مثل دو تا برادر بیش از سی سال در کنار هم هستیم، این تغییر نه سیاسی بوده و نه چیز دیگری، بلکه آقای پریسایی دارای تجارب ارزنده ای می باشد که به ایشان در ادامه مسیر خدمت رسانی خدا قوت و تبریک عرض می کنم.

وی یادآور شد: ارتقاء سلامت در سطح شهرستان و کاهش هزینه‌هاي درماني مردم ، توسعه زيرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌هاي بهداشتي و درماني را از اهداف و اولويت‌هاي کاري خود بیان و در دوران خدمتش با همکاری و مشارکت تیم توانمند و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان عنوان كرد.

مهند آراسته در پایان خاطر نشان کرد: ما در جنگ ها پیروز شدیم، از بحران ها عبور کردیم، همچنین تحریم ها را تبدیل به فرصت برای رشد و توسعه ادامه دادیم و امروز با افتخار اعلام می کنم همزمان با ورود دکتر یزدان پناه و پیگیری های شبانه روزی ایشان توانستیم مجوز و تامین اعتبار تا کلنگ زنی، تاسیس دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه به مرحله اجرا در بیاوریم. 

ظفر پریسایی مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان دنا در پایان با بیان اینکه از تمام فرصت ها در راستای ارتقاء سطح سلامت شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد،افزود:  با آمار و شاخص مدیریت خواهم کرد و از ریاست محترم دانشگاه دکتر یزدان پناه و سرپرست مرکز بهداشت استان دکتر بانشی  به خاطر اعتماد به اینجانب تشکر می کنم و همچنین از مهندس آراسته می خواهم در ادامه از تجارب هفت ساله ارزنده خود مددکار ما باشد و با همه تلاش های شبانه روزی اش خدا قوت و خسته نباشید می گویم.

به گزارش وب دا: مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید با حضور نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری، معاون بهداشتی، فرماندار شهرستان دنا، رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی، رئیس داددگستری شهرستان مدیران و معاونین واحد های معاونت بهداشتی و شبکه بهداشت در سالن اجتماعات این معاونت برگزارشد.
عکس و خبر -حامد موسوی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.