تاریخ انتشار:۲۲:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم مصرف بهینه آب گفت: تدابیر لازم برای تامین سلامت آب شرب شهروندان اندیشیده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فیض‌الله پاسره عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تدابیر لازم برای تامین سلامت آب شرب شهروندان شهرهای 17 گانه و تمامی روستاهای این استان در این وضعیت کرونایی اندیشیده شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: فعالیت تیم‌های اتفاقات و اکیپ‌های بازرسی آب و فاضلاب به محض شیوع ویروس کرونا به صورت هدفمند و نظام‌مند آغاز و به صورت شبانه روزی پای کارآمدند تا در این شرایط مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

پاسره با بیان اینکه  بازرسی و حفاظت از مخازن و تاسیسات آبرسانی شهرها و روستاهای استان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده این مهم به صورت مستمر اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به لزوم مقابله با همه گیری این ویروس، تلاش و فعالیت شبانه روزی پرسنل و اکیپ‌های عملیاتی و کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان  تشدید و به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

 پاسره حفظ کیفیت و بهداشت آب،  حفاظت و پیشگیری از آلودگی تاسیسات و  پایداری و استمرار آبرسانی به مردم استان را اولویت وظایف آبفای استان در شرایط کنونی دانست و ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی و تعمیراتی شرکت در آماده باش کامل بوده زیرا سلاح اصلی مبارزه با این ویروس آب است.

وی با بیان اینکه مشترکان باید نسبت به ذخیره سازی آب برای مواقع اضطراری اقدامات و تدابیر لازم را در نظر بگیرند،  یادآور شد: شهروندان هرگونه قطعی و نوسان آب  را با سامانه ارتباط مردمی 122شرکت در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمدهمچنین از مردم استان خواست رعایت راهکارهای مصرف بهینه آب را جدی بگیرند تا با تنش آبی و نوسان در شبکه آب مواجه نشویم چرا که طی این مدت مصرف آب به شدت بالا رفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.