تاریخ انتشار:۲۱:۵۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام مردم استان در سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا ضرورت دارد زیرا که با نام نویسی افراد، غربالگری این ویروس در بهترین شکل ممکن و در کم ترین زمان انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد مهدی بانشی اظهار داشت: ثبت نام مردم استان در این سامانه، بسیار اهمیت دارد و تا حد زیادی نظام سلامت را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا کمک خواهند کرد.

وی افزود: مسئولان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و مراکز بهداشت و درمان ضمن رصد و پایش اطلاعات ارسالی از سوی مردم، پیگیری‌های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم را انجام خواهند داد.

بانشی تصریح کرد: کهگیلویه و بویرحمدی ها با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانند در سلامت استان، جامعه و شکست ویروس کرونا بسیار موثر باشد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیش از این گفته بود که بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این استان به ۲۶ مورد رسیده است.

محمد بانشی بیان کرد: شیب صعودی این ویروس همچنان ادامه دارد و ظرف ۱۵ روز آینده شدت بیشتری خواهد گرفت.

برچسب ها: محمد مهدی بانشی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.