تاریخ انتشار:۲۱:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: چهار نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان بهبود یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان پناه روز  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تا روز نوزدهم اسفند پاسخ آزمایش ۲۲۴ نمونه مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دریافت شده که ۲۶ مورد آن مثبت اعلام شده است.

وی بیان کرد: ۶۰ نمونه آزمایشگاهی دیگر مشکوک به ویروس کرونا در استان به تهران ارسال شده که   پاسخ آن هنوز دریافت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از افرادی که در استان کرونای آنان مثبت اعلام شده۱۳ نفر در خانه قرطینه شده اند و بقیه در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

یزدانپناه با اشاره به اینکه افرادی که دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا هستند و در جامعه حضور پیدا می کنند در کشور چین ۱۰ سال و در ایتالیا یک سال حبس جریمه می شوند گفت: چنین افرادی در صورتی که باعث ابتلای یک نفر به ویروس کرونا شوند برابر با قتل یک نفر است.

وی از شهروندان خواست در سایت سلامت وزارت بهداشت نام نویسی و شماره ملی را وارد کنند و به دو سوال ساده پاسخ دهند.

یزدانپناه به مردم توصیه کرد: در خانه های خود بمانند واز هر نوع حضور غیرضروری در جامعه خودداری کنند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.