تاریخ انتشار:۱۸:۰۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: طلاب و جوانان دیشموکی با هزینه خود و بدون کمک دولتی آتش به اختیار به مصاف کرونا رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ضدعفونی معابر، اماکن، منازل، مکان‌های عمومی، اداره‌جات، میادین اصلی شهر دیشموک توسط جوانان و طلاب به صورت خودجوش آغاز شد.

سلمان بینا عضو شورای اسلامی شهر دیشموک با اشاره به آغاز کار ضدعفونی اماکن گفت: عده‌ای از جوانان آتش به اختیار به همراه طلبه مستقر در مسجد امام حسین(ع) شهر دیشموک اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن شهر دیشموک کردند.

وی افزود: در این مرحله از ضدعفونی جوانان به صورت خودجوش و با هزینه شخصی اقدام به خرید وسایل بهداشتی کرده اند.

بینا  با اشاره به مراحل ضدعفونی گفت: تاکنون بیش از دو بار معابر، منازل، محلات، میادین، اماکن ورزشی، خوابگاه شبانه روزی و اداره‌جات شهر دیشموک ضدعفونی گردید.

عضو شورای اسلامی شهر دیشموک با اشاره به تداوم این برنامه گفت: ضدعفونی شهر دیشموک تا از بین رفتن کامل بیماری کرونا توسط جوانان و طلاب ادامه دارد که علاقه مندان می توانند جهت مقابله با بیماری کرونا به این گروه بپیوندند.

بینا  ادامه داد: زمانی بیماری کرونا از منطقه و جامعه رخت می‌بندد که همه جوانان و مردم به صورت خودجوش با رعایت توصیه‌های بهداشتی به مقابله با این ویروس بپردازند.

 

وی با اشاره به خودجوش بودن ضدعفونی توسط جوانان گفت: تمامی وسایل ضدعفونی اعم از ماشین‌های حمل ، پمپ و تهیه مواد بهداشتی به دست مردم و به صورت خودجوش انجام می گیرد و هیچ نهاد و مسئولی متولی این کار نیست.

عضو شورای اسلامی شهر دیشموک افزود: با واگذار کردن کارها به مردم و دخیل کردن آنان در امر ضدعفونی تاکنون تمامی محلات شهر دیشموک را به صورت میدانی ضدعفونی و گندزدایی کردیم.

برچسب ها: دیشموک ، کرونا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.