تاریخ انتشار:۱۸:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: شبکه استانی دنا در کهگیلویه و بویراحمد در طول سه هفته سخت کرونایی اقدامات زیادی انجام داده و برنامه‌های مختلفی چه از رادیو و چه تلویزیون پخش کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به اذعان بسیاری از کارشناسان، شبکه استانی دنا یکی از فعال‌ترین شبکه‌های رادیو و تلویزیونی استانی در سراسر کشور در این چند هفته سخت شیوع ویروسی کرونا در کشور بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولان استانی تاکنون در همه جلسات پیشگیری و مقابله با کرونا از این خدمات و برنامه‌های خوب و متنوع شبکه استانی دنا قدردانی و تجلیل کرده‌اند.

رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص و در آخرین نشست ستاد پیشگیری از کرونا به اطلاع رسانی این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی  اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته‌های ما این است که خط فیبر نوری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج راه‌اندازی شود تا بهبود یافتگان کرونایی در این بیمارستان به تصویر کشیده شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ادامه داد: در صورت انجام این کار تلاش پرستاران در بیمارستان به صورت برخط به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

این مسوول با بیان اقدامات صدا و سیمای استان و برنامه‌هایی که تاکنون تولید شده اظهار کرد: یک هزار و 846 قسمت برنامه خبر و تولید محتوا در فضای مجازی به مدت 11 هزار و 578 دقیقه تهیه شده است.

وی به راه اندازی استودیو سلامت در این مرکز اشاره کرد و گفت: تاکنون 20 برنامه داشته‌ایم که مدت هر برنامه نیم ساعت بوده و در بین همه استان های کشور اقدامی بی‌نظیر به شمار می‌رود.

 

رئوف گفت: در این برنامه به صورت مستقیم با فرمانداران ارتباط برقرار می‌شود و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اعم از رئیس دانشگاه و معاون و سایرین حضور موثری در این برنامه داشته‌اند.

وی گفت: در راستای آرامش مردم ویژه برنامه زندگی همین جاست را راه‌اندازی کردیم و ویژه برنامه طنز راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان به برنامه نگاه روز و ویژه برنامه در استان نیز اشاره کرد که از نزدیک فعالیت‌های استان را همچون بحث ضد عفونی معابر و اماکن به تصویر می‌کشد.

ویژه برنامه صدای شما دیگر برنامه‌ای است که رئوف به آن اشاره کرد و گفت: در این برنامه نظرات مردم به مسوولان منعکس می‌شود و ویژه برنامه بی‌تعارف نیز یک برنامه نیمه چالشی است که با حضور مسوولان برگزار می‌شود.

برچسب ها: شبکه دنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.