تاریخ انتشار:۱۸:۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند، می‌توانند اقساط ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسؤول کمیسیون بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی مشتریانی که بدهی غیرجاری ندارند می توانند اقساط ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت نود و نه را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند و در این مدت هیچ گونه جرائم تاخیر و سود مازاد به این اقساط تعلق نمی گیرد.

دانش آموز با بیان اینکه شعبه‌های بانکی هر روز برای گندزدایی و میکروب‌زدایی محیط کار با مواد ضد عفونی اقدام می‌کنند، افزود: خودپردازهای بانک ها روزانه حداقل دو بار ضدعفونی می‌شوند همچنین لازم است مردم نیز بهداشت فردی را در صورت استفاده از خودپردازها رعایت کنند.

وی اضافه کرد: بانکها تا اطلاع ثانوی از تشکیل پرونده اعتباری برای پرداخت تسهیلات خودداری می‌کنند مگر اینکه تسهیلات مربوط به تهیه و تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده باشد.

مسؤول کمیسیون بانک‌های استان ادامه داد: اسکناس از جمله ابزارهای انتقال سریع ویروس است باید همه شعب بانک‌ها از پرداخت وجه نقد به مشتریان خودداری کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه همه بانک ها از سیستم بانکداری الکترونیکی برخوردارند لذا مشتریان برای نصب نرم افزار مربوط بر روی گوشی تلفن همراه و انجام امورات بانکی به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

دانش آموز از مردم خواست به جز برای انجام موارد ضروری از تردد در شعب بانک‌ها خودداری کنند./ صدا وسیما

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.