تاریخ انتشار:۱۵:۱۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تشریح آخرین وضعیت ۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان گفت: چهار نفر از آنها هم اینک تحت مراقبت درمانی در بیمارستان بستری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید جاودان سیرت اظهار داشت: ۲ نفر نیز با تلاش کادر درمانی بیمارستان بهبود یافت و سه نفر دیگر نیز با توجه با انجام آزمایشات و داشتن شرایط بالینی خوب نیاز به بستری در بیمارستان نداشتند و با مشاوره واحد درمان در منزل قرنطینه شده اند.

جاودان سیرت افزود: برای شکست این بیماری بهترین راه این است که مردم هشتگ (#) در خانه بمانیم را جدی بگیرند و زنجیره ارتباط و انتقال این بیماری را قطع کنند.

وی بیان داشت: امن ترین جا برای مردم خانه است و هر چقدر هم ما در بیمارستانها تلاش کنیم این مردم هستن که با کمک به ما با رعایت موازین بهداشتی و ماندن در خانه زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

جاودن سیرت ادامه داد: مردم ، رسانه ها، علما و روحانیون و سایر اصحاب فرهنگ و هنر و دانشگاه ها باید همچنان با عزمی راسخ تر از گذشته دانشگاه علوم پزشکی و سایر متولیان امر را برای آگاه سازی و فرهنگ سازی مردم در رعایت مسائل بهداشتی یاری دهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان به ۹ مورد نیز گفت: اگر چه استان همچنان در این زمینه تک رقمی است و جزو مناطق پاک محسوب می شود اما با توجه به خطر گسترش روزافزون آن باید تمامی تدابیر و تمهیدات لازم بویژه در جاده های اصلی و جلوگیری از ورود مسافران از دیگر استان های درگیر به این استان با قوت و جدیدت ادامه یابد.

وی مردم و شهروندان را خط مقدم در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا با رعایت مسایل و توصیه های دقیق بهداشتی دانست و گفت: بدون شک در سایه همکاری ، همدلی و مشارکت مردمی و رعایت اصول بهداشت فردی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور مقابله و شکست این بیماری حتمی است.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.