تاریخ انتشار:۱۴:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ سالن ورزشی متخلف این استان امروز شنبه پلمب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: این ۲ مکان پلمب شده شامل سالن ورزشی روستای سرآبتاوه و سالن هندبال مجموعه دولت آباد یاسوج بود.

وی افزود: دلیل پلمب این ۲ سالن ورزشی بی توجهی مدیران آنها به تذکرها و هشدارهای ارائه شده مبنی بر تعطیلی و فعالیت نکردن برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پلمب با حضور گروه بازرسی اداره کل ورزش و جوانان این استان و تعدادی از متولیان قضایی استان انجام شد.

علوی عنوان کرد: ساختمان تعدادی از هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون علیه بیماری کرونا ویروس ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی ابراز داشت: این اقدام مهم امروز شنبه و با همکاری تیپ مستقل ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

علوی گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و تأکید وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس تمامی مکان های ورزشی دولتی و خصوصی و رقابت های ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.