کد خبر: ۱۵۲۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: عنایت به بخشنامه بانک مرکزی و شورای عالی پول و تامین اعتبار به کلیه بانک‌ها درسراسر کشور دستوری مبنی بر دادن تنفس سه ماهه در خصوص وام‌های پرداختی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کورش قنبری، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی که برای «عصر دنا» پیامی ارسال کرده که به شرح زیر است:

با سلام و عرض ادب و احترام

با عنایت به بخشنامه بانک مرکزی و شورای عالی پول و تامین اعتبار به کلیه بانک‌ها درسراسر کشور دستوری مبنی بر دادن تنفس سه ماهه در خصوص وام‌های پرداختی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داده شده است و این موضوغ شامل کلیه حساب‌های قرض‌الحسنه و در خصوص تمامی اشخاص می‌باشد، ولی متاسفانه گزارش‌هایی به دست اینجانب رسیده که حاکی از استنکاف بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش این موضوع دارد.

استدلال بانک‌های مربوطه این می‌باشد که این دستورالعمل فقط شامل حال موسسات تولیدی و کارگاه‌ها می‌باشد و شامل اشخاص و وام‌های عادی نمی‌باشد در صورتی که به صراحت در بخشنامه نامبرده ذکر گردیده که شامل حال همه مردم می‌باشد.
 
لذا استدعا دارد با درج این موضوع و استنکاف بانک‌های استان از دستور بانک مرکزی در خبرگزاری عصر دنا صدای مردم استان را به گوش دولت و بانک مرکزی برساند.
 
با تشکر کورش قنبری
 
بر اساس پیگیری های خبرنگار «عصر دنا» این موضوع تایید شد و یک کارمند بانک گفت: آخر سال مالی میخواهند مطالباتشون رو تقویت شود و روسای بانک ها بصورت خودجوش این کار رو انجام می دهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
با سلام.والا عین واقعیته.مراجعه کردیم بانک سپه رئیس بانک گفت فقط تولیدی ها و شامل حال مردم عادی نمیشه.لطفا پیگیری کنید.ممنون که صدای مردم هستید
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
سلام کاملا درسته ممنون که صدای مردم هستید. احسنت به شما
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تشکر ویژه دارم از عصر دنا و جناب قنبري
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین