تاریخ انتشار:۲۲:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با راه‌‌اندازی یک کارگاه تولیدی در شهر یاسوج، اقلام بهداشتی موردنیاز مردم استان را برای پیشگیری از ویروس کرونا تولید می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار شهرستان بویراحمد ‌به همراه اعضای شواری تأمین شهرستان و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهر یاسوج بازدید کرد.

شاهرخ کناری در این بازدید با بیان اینکه با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود مسافر از استان‌های همجوار و سایر استان‌های درگیر بیماری کرونا به استان ممنوع است، اظهار داشت: با همکاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد ورودی‌های این شهرستان کنترل می‌شود.

وی با تقدیر از اقدامات سپاه فتح استان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: تیپ 48 فتح نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان ادارات و همچنین روستای دشت‌روم در ورودی شهر یاسوج اقدامات خوبی انجام داده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد از راه‌اندازی کارگاه تولیدی پک کامل پیشگیری از ویروس کرونا اعم از روپوش، دستکش  و ماده ضدعفونی‌کننده توسط سپاه فتح در یاسوج خبر داد و گفت: در این کارگاه قرار است ماسک نیز برای مصرف مردم در چند روز آینده تولید شود.

کناری همچنین از اقدامات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و اداره میراث فرهنگی این شهرستان در زمینه نظارت و تعطیلی برخی تأسیسات مربوط به اسکان گردشگران تقدیر و عنوان کرد: در این زمینه شهرداری یاسوج و واحد نقلیه این دستگاه خدمات‌رسان نیز خدمات خوبی در سطح شهر یاسوج انجام داد.

وی با انتقاد از عدم نظارت شرکت پخش فراورده‌های نفتی بر جایگاه‌های عرضه سوخت، ابراز کرد: در جایگاه‌های سوخت متولیان نباید اجازه دهند مردم خود نسبت به سوختگیری اقدام کنند و باید عوامل خدماتی جایگاه این کار را برای مردم انجام داده تا خطرات شیوع کرونا در این جایگاه‌ها کاهش یابد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اکیپ نظارتی فرمانداری شهرستان بویراحمد به صورت روزانه از مکان‌های پرتجمع که با سلامت مردم سر و کار دارند بازدید می‌کند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.