تاریخ انتشار:۲۲:۴۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: تالار‌های عروسی ، محافل شادی، اقامتگاه‌ها، مکان های زیارتی ، گردشگری و عزاداری به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی خوانپایه در نشست ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با تاکید بر اینکه چنانچه  مصوبه ‌ای  تصویب می‌شود به جد این مصوبه باید اجرایی شود، گفت: با توجه یه گسترش  ویروس کرونا تمامی مکان‌های زیارتی و گردشگری این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.

 وی ادامه داد: مراکز بهداشتی و درمانی گچساران محدود است و برای کنترل این ویروس باید شرایطی را فراهم کرد.

 فرماندار گچساران ادامه داد: رعایت  نکات بهداشت و مبارزه با ویروس کرونا در نانوایی های این شهرستان باید جدی گرفته شود  و در غیر این صورت  با واحدهای متخلف برخورد و پلمب خواهد شد.

 وی ابراز کرد:  متولیان امر برای جلوگیری از انتشار بیماری جمع آوری دوره گردها، نظارت و بازرسی بهداشتی بر کار نانوایی و رستوران‌ها  را در دستور کار خود قرار دهند.

 خوانپایه تصریح کرد: در حال حاضر در راستای اقدمات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا با دستور دادستان از فعالیت قهوه خانه ها و قلیان سراها ی این شهرستان جلوگیری شد.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران ادامه داد: ضدعفونی و گند زدایی مکان های پرتردد توسط شهرداری، شرکت نفت و جهاد کشاورزی  صورت خواهد گرفت.

وی از کنترل و تب سنجی مبادی ورودی شهر توسط شبکه بهدشت، سپاه، شرکت نفت  به صورت 24 ساعته خبر داد.

 خوانپایه با بیان اینکه تمامی اقامتگاه‌های دولتی و غیر دولتی تا خروج  ویروس کرونا تعطیل شدند، گفت:  برگزاری مراسمات عروسی در سالن ها و تالارهای عروسی  این شهرستان ممنوع است.

 وی ابراز کرد:  همچنین برگزاری مراسمات فاتحه خوانی و تجمع در مراسمات با توجه به مصوبه کشوری ممنوع است.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران ادامه داد:  تالار‌های عروسی ، محافل شادی، اقامتگاه‌ها، مکان های زیارتی ، گردشگری و عزاداری به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خوانپایه عنوان کرد: تاکنون ۴۵ مصوبه در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان مصوب شده که برخی از متولیان امر در این زمینه تاکنون اقدامی انجام نداده اند که این خود جای نگرانی دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد تا مسایل بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنند و مسافران نوروزی سفر به این شهرستان را  به زمان دیگری موکول کنند و در ایام نوروز به منطقه سفر نداشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.