کد خبر: ۱۵۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: با رایزنی حجت الاسلام موحد با وزارت بهداشت ودرمان مبلغ ۵میلیاردریال برای مقابله با بیماری کرونا به کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت وگو کرد.

سید محمد موحد در این دیدار ضمن عرض خسته نباشید به مجموعه وزارت بهداشت و درمان پیگیر وضعیت پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه شد و گفت؛با توجه به کوهستانی بودن استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواستار سرعت و تزریق اعتبارات به پروژه های نیمه تمام شد.


وی در ادامه افزود؛در این جلسه بحث افزایش حقوق پرسنل بهداشت و درمان که از دغدغه های اصلی این مجموعه بود مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت که در این نشست قول مساعدت و همکاری از طرف معاون وزیر داده و در همین راستا مکاتبه ای با سازمان برنامه و بودجه نیز انجام شد.

دیدار موحد با معاون وزیر بهداشت و جذب کمک نیم میلیاردی+ عکس

سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر بهداشت و درمان نیز با توجه به شناختی که نسبت به مسایل و مشکلات، کاستی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ داشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بیمارستان های چرام ،لنده و بهمئی قول مساعدت و همکاری داد.

حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب این شهرستان با رایزنی با وزارت بهداشت ودرمان مبلغ ۵میلیاردریال جهت کمک به حوزه بهداشت ودرمان این شهرستان ها درخواست نمود که باموافقت وزارت بهداشت و درمان همراه شد.

کمک نیم میلیارد وزارت بهداشت به کهگیلویه بزرگ برای مقابله با ویروس کرونا+ عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تقی بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آفرین به این کار خداپسندانه ....
احسنت بر این حرکت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.