تاریخ انتشار:۲۱:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خبر داد
عصر دنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۰ فرد مشکوک به کرونا در شهرستان وجود دارد که روند آزمایش تکمیلی آنان در دست انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۱۰ فرد مشکوک به کرونا در شهرستان وجود دارد که روند آزمایش تکمیلی آنان در دست انجام است.

سهراب صیدی روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان گچساران افزود: آزمایش این افراد برای تعیین مثبت یا منفی ‌بودن ابتلای آنان به کرونا، در حال نهایی ‌شدن است که در صورت مثبت‌بودن، اقدامات لازم درمانی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون چهار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری شدند تا زمان مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، تحت درمان و مراقبت ایزوله قرار می‌گیرند.

صیدی با بیان اینکه یک بیمار کرونایی خانم  ۵۵ در شهرستان گچساران وجود دارد گفت: چنانچه فردی دچار تب، تنگی نفس و سرفه‌های شدید شد، باید به مراکز درمانی مراجعه کند.

وی با توصیه به رعایت بهداشت فردی گفت: مردم از خانه‌های خود کمتر خارج شده و در مراکز تجمعی حاضر نشوند.

صیدی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی کرونا در گچساران نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یک بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی برای انجام روند درمان احتمالی مبتلایان به کرونا در نظر گرفته شده‌ افزود: در این بخش، ۲۴ تخت بیمارستانی قابل ارتقا وجود داشته و علاوه بر آن، چهار تخت آی‌سی‌یو برای بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.