کد خبر: ۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار:۱۳:۳۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران به دیدار حق شتافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکتری معادل در مدیریت استراتژیک بود. رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست‌‌گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرد.

فاطمه رهبر نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت.

وی هم چنین عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بوده است. رهبر پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد.

فاطمه رهبر همچنین در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رای، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران در قالب لیست وحدت انتخاب شده بود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.