تاریخ انتشار:۱۹:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد به دستورالعمل استاندار در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بی‌توجهی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها مردم بیش از همیشه رعایت دستورات و نکات بهداشتی می‌کنند.

استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ضد عفونی کردن روزانه داخل خودروها و اتاق کار و همچنین ضد عفونی فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها و سایر اماکن؛ کار این روزهای بیشتر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

به گزارش فارس؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آخرین نشست ستاد پیشگیری از کرونا خطاب به دستگاه‌های اداری از آن‌ها خواست که در هنگام مراجعه ارباب رجوع مواد لازم از جمله ژل و الکل و مواد ضد عفونی کننده در دسترس قرار دهند.

وی همچنین از روسای ادارات خواست تا برای کارکنان زیر مجموعه خود مواد لازم ضد عفونی و ماسک و دستکش و سایر ملزومات تهیه کنند.

به گزارش فارس از ادارات استان گزارش می‌رسد که بسیاری از دستگاه‌های اداری اقدام به چنین کاری کرده و در برخی دیگر از ادارات هنوز خطر شیوع و انتشار ویروس کرونا جدی گرفته نشده و حتی مواد لازم در دسترس کارکنان قرار نگرفته است.

این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو هفته اخیر با گفتار و رفتار خود از جمله ترک برنامه روز درختکاری به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی مبنی بر برگزار نشدن هرگونه تجمعی نشان داده که نسبت به موضوع پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و سرایت آن به مردم استان عزم جدی دارد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.