تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: گاز برخی مناطق شهر یاسوج مرکز این استان فردا دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ قطع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار عصر دنا قرار گرفت، آمده است: این قطعی گاز به مدت ۱۰ ساعت بوده و از هشت صبح تا ۱۸ عصر نیز ادامه دارد.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: آن دسته از مناطق شهر یاسوج که مشمول قطعی گاز هستند شامل اکبرآباد، نجف آباد، سروک، خلف آباد، کریم آباد، مازه خریده، موردرازها، نره گاه، تلخسرو، سرآبتاوه، شهرک ولایت، پریکدان، وزرگ و کردلاغری است.

در این اطلاعیه عنوان شده است: دلیل قطعی ۱۰ ساعته گاز این مناطق توسعه شبکه گازرسانی خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: توصیه می شود که اهالی این مناطق شیر گاز پس از کنتور منزل خود را بسته نگه داشته و تا زمان وصل مجدد از دستکاری سیستم‌ های گازرسانی خودداری کنند.

در پایان این اطلاعیه بیان شده است: اهالی این مناطق برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.