تاریخ انتشار:۱۵:۳۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
به مدت یک هفته؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طبق دستوالعمل ارسالی ساعت کار ادارات استان برای جلوگیری از شیوع این ویروس در استان دو ساعت کاهش پیدا کرده است.

براساس این بخشنامه ساعات کار اداری برای کلیه سازمان ها، ادارات دولتی، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، به استثنای مراکز درمانی، امدادی و خدماتی ساعت 8 صبح الی 13 تعیین شده است.

در این بخش نامه آمده است کارکنانی که به بیماری های زمینه ای مثل ناراحتی های قلبی، تنفسی، دیابت و .. دچار هستند تا پایان هفته تحت عنوان دور کاری در منزل بمانند و در صورت لزوم برای انجام امور اداری به محل کار مراجعه کنند.

بانوان شاغل باردار و دارای فرزند خرسدال و دبستانی که با شرایط تعطیلی مهد کودک و مدرسه مواجهه می باشند به دلیل لزوم مراقبت های بهداشتی تا پایان هفته به صورت دور کاری در منزل بمانند به گونه ای که خدشه ای بر وظایف سازمان ایشان وارد نشود.

کلیه سازمان ها و ادارات دولتی و عمومی، ضد عفونی محیط های اداری را در اولویت قرار دهند.

ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.