تاریخ انتشار:۱۶:۰۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: متاسفانه در مسیر انتقال از دهدشت به یاسوج و یک ساعت قبل از مراجعه به اتفاقات بیمارستان شهید جلیل، بیمار فوت کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اطلاعیه اعلام کرد: متاسفانه در روز گذشته فیلمی از همراه یک بیمار در بیماستان شهید جلیل یاسوج در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت، در این راستا لازم است توضیحاتی مختصر ارائه نماییم تا از تفاسیر ناآگاهانه پرهیز شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در تاریخ ۸ اسفندماه سالجاری خانمی ۸۰ساله مبتلا به آلزایمر و بیماری‌های مزمن ریوی، از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت توسط دکتر فاضل متخصص عفونی از بیمارستان شهید دکتر جلیل پذیرش داده شد.

متاسفانه در مسیر انتقال از دهدشت به یاسوج و یک ساعت قبل از مراجعه به اتفاقات بیمارستان شهید جلیل، بیمار فوت کرده و به هنگام ورود به بیمارستان شهید جلیل راس ساعت ۸ شب نیز به cpr (اتاق احیاء قلبی ریوی) منتقل و طبق معاینه دکتر خرمی و ثبت نوارقلب مرگ بیمار تایید شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.