تاریخ انتشار:۱۵:۳۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: امروزه توسعه خدمات شهری به عنوان گلوگاه حیاتی شهرها تلقی می شود که توجه به این امر مهم باعث افزایش سطح رضایت مندی شهروندان خواهدشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امروزه تغییرات اساسی در سبک زندگی ما به خصوص در روستاها باعث شده است تا شاهد مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها به خصوص به این شهرک ها همراه شود که طی تنها یک دوره 10ساله باعث شد برخی از این شهرک ها نیز به طور کامل پر شده و هم اکنون سطح خدمات رسانی ادارات چندان پاسخگوی نیاز این همه جمعیت نباشد.

 

روند رشد سریع  جمعیت در برخی از کوچه های این شهرک ها به دلیل عدم رعایت مسائل حوزه شهری و نقشه طرح تفصیلی باعث شده است که برخی از شهروندان حاضر به عدم عقب نشینی برای جدول کشی، گازرسانی، برق کشی و سایر خدمات شهری نیستند.

 

 

شهرک بهاران یکی از شهرک های مهاجر پذیر در شهرستان لنده است که در طی یک دوره 10ساله از رشد سریعی برخوردار بوده است که تلاش های خوبی از سوی برخی ادارات در جهت ارائه خدمات عمومی صورت گرفته است ولی برخی ادارات در این زمینه تلاش کمتری داشته اند و در این سالها همچنان مطالبات شهروندان بر زمین مانده است که مهمترین پیامد آن در چند روز گذشته بوده است که مردم این شهرک از اعضای شورای تامین شهرستان خواستار پاسخگویی برای عدم تحقق مطالبات خوبش شده اند.

 

 

عدم توجه به توسعه خدمات شهری در این شهرک و وضعیت آشفته کوچه ها و خیابان ها به خصوص تنها جاده ورودی به این شهرک باعث شده است تا سطح نارضایتی این شهروندان از مجموعه شهرداری و شورای شهر، مخابرات و سایر ادارات با بالاترین سطح ممکن قرار گیرد و حتی اظهار داشتند که مسئولان به ما وعده انتخاباتی دادند و دیگر سراغی از ما نخواهند گرفت.

 

با وجود خدمات خوبی که از سوی برخی ادارات به منظور رفاه حال شهروندان صورت گرفته است اما تعلل و کوتاهی برخی ادارات باعث نادیده گرفتن بیشتر خدمات در این شهرک شده است.

گفتنی است چند ماه پیش نیز در پی مطالبات مکرر مردم شهرک بهاران شهرلنده، فرماندار به همراه معاون خود و مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان لنده به منظور بررسی مشکلات این شهرک و احصاء مشکلات آنان از شهرک بهاران بازدید کردند و مقرر گردید که بخشی از مطالبات شهروندان توسط شهرداری ، اداره برق و مخابرات برطرف شود.

برچسب ها: لنده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین