تاریخ انتشار:۱۸:۴۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: بر خود لازم می‌دانم از حضور با شکوه مردم شریف در پای صندوق‌های رأی که موجب تحقق فرمایش و خواست رهبر فرزانه‌ی انقلاب و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام می‌باشد تشکر و قدردانی می‌نمایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی پس اعلام نتایج انتخابات مجلس بیانیه ای صادر کرد.
 
 متن پیام سردار عدل هاشمی پور که برای این پایگاه خبری ارسال شده است به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکر و در هرحال تسلیم اراده و مشیت او هستم.

بی شک، جمهوری اسلامی هدیه‌ای بی بدیل از عنایات ویژه‌ی حق تعالی به ملت جداجوی ایران اسلامی است
و انتخابات مظهر دموکراسی و جلوه‌ای از مظاهر مردم سالاری و تبلور آزادی و آزادگی است که کاستی در فرایند اجرای انتخابات و یا دخالت عوامل مسئول هرگز در نزد وجدان‌های بیدار و دادگاه عدل خدواند بخشیده نخواهد شد و قطعا در روز موعود «یوم تبلی السرائر» از فاش شدن اسرار و واقعیت‌ها گریزی نیست.

بر خود لازم می‌دانم از حضور با شکوه مردم شریف در پای صندوق‌های رأی که موجب تحقق فرمایش و خواست رهبر فرزانه‌ی انقلاب و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام می‌باشد تشکر و قدردانی می‌نمایم.

همچنین از تمامی عوامل دست اندرکار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله: شورای محترم نگهبان و هیئت‌های اجرائی، نظارتی، بازرسی، دستگاه‌های امنیتی، و انتظامی، خاصه در استان و شهرستان‌های ۴ گانه، صدا و سیمای مرکز استان، اصحاب رسانه و خبرنگاران و همه کسانی که در برگزاری انتخابات ایفای نقش نمودند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

به عموم مردم به ویژه سروران بزرگواری که نسبت به اینجانب لطف داشته و دارند اعلام می‌دارم تا جان در بدن دارم و تا یک روز مسئولیت، با تمام وجود به آنان عشق می‌ورزم و در راستای انجام وظیفه، پیگیری مطالبات و خدمتگزاری، لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.

مایه‌ی بسی فخر و مباهات است که بگویم هرکجا باشم خود را به معنای واقعی کلمه خادم مردم خاصه جوانان می‌دانم و بر این خدمتگزاری عشق می‌ورزم.

در پایان متواضعانه از زحمات بی شائبه‌ی تمامی عوامل ستاد‌های انتخاباتی ام در سراسر حوزه انتخابیه و تمامی حامیان و طرفداران خود تشکر و قدردانی نموده و آن‌ها را به رعایت آرامش و برقراری نظم و امنیت دعوت می‌نمایم.

ضمنا در اولین فرصت باحضور درجمع شما عزیزان از زحمات و الطاف شما تقدیر وتشکر خواهم کرد

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
برچسب ها: عدل هاشمی پور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.