تاریخ انتشار:۱۶:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرسه گزینه نیروهای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد، کارآمد و مردمی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خلیفه خلقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تایید و تعیین گزینه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام موحد؛ سید قدرت‌الله حسینی و نادر منتظریان اظهار کرد: خوشبختانه بهترین گزینه‌ها برای معرفی به مردم از سوی ائتلاف معرفی شدند و هر کدام ویژگی های لازم را برای به دوش کشیدن این مسوولیت اجتماعی داشتند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا شاخصه هایی برای تعیین گزینه‌های شورای ائتلاف مد نظر بود که اصلی‌ترین آنها صفت انقلابی گری و پایبند بودن به اصول انقلاب بود.
خلقی‌پور افزود: آن چه که از این افراد در طول 40 ساله از عمر انقلاب مشاهده کرده ایم عدول نکردن از خط انقلاب و خط راستین ولایت فقیه بود و هر کجا که نیاز به حمایت و پشتیبانی از آرمان های انقلاب بوده این افراد در صحنه حضور داشتند و مواضع آنها از جنس انقلابی و انقلابی‌خری بوده است.

وی شاخصه دیگر را آگاه بودن به اوضاع کشور دانست و گفت: تا آن جا که به یاد داریم گزینه های جریان انقلابی چه در دوران پر تلاطم ابتدای انقلاب چه در دوره دفاع مقدس و چه در دوران پس از جنگ و برهه‌های اخیر در صحنه حضور داشته و هیچ گاه در کوران تحولات و البته در هنگامه سختی‌ها خود را کنار نکشیدند.

خلقی‌پور در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با بیان این که این افراد در برابر فتنه‌ها و ظلم‌هایی که در برخی دوره‌ها به انقلاب و رهبری و نظام شد سکوت نکردند افزود: کاندیداهای مورد تایید ائتلاف نیروهای انقلاب در استان از افراد شناسنامه‌دار در جریان اصولگرایی و انقلابی هستند که دو نفر از آن ها سابقه حضور در مجلس را داشته‌اند و یکی دیگر از آنها نیز به اقتضای خدمت خود در نظام با همه امور و تحولات کشور چه در ابعاد داخلی و چه در حوزه تحولات بین‌المللی اشراف کامل دارد.

خلقی‌تور به کارآمدی افراد تایید شده در این جریان هم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ملاک‌ها مردمی بودن افراد است که خوشبختانه بهترین ارتباطات مردمی را در این 4 دهه از عمر انقلاب با مردم داشته‌اند و صفت مردمی بودن آن‌ها از صفات بارز است.

وی گفت: دیگر ملاک مد نظر شورای ائتلاف در گزینش این افراد میزان رای‌ آوری و اقبال مردمی به آن‌هاست که در نظرسنجی‌ها این افراد 

دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه اقبال مردمی خوبی به کاندیداهای جریان انقلابی وجود دارد و امیدواریم با حضور پر شور و حداکثری مردم افرادی که دل در گرو نظام و انقلاب داشته و شرایط حساس کشور را در داخل و خارج به خوبی درک می‌کنند راهی مجلس شوند تا با شکل‌گیری مجلس انقلابی و پیرو فرامین رهبری بتوانیم از این گذرگاه و پیچ تاریخی به سلامتی عبور کنیم.

برچسب ها: خلیفه خلقی‌پور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.