کد خبر: ۱۵۰۶۵
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: 41 سال به نام دین بر علیه دین، به اسم مذهب بر علیه مذهب، به اسم ولایت بر علیه ولایت، به اسم شهدا بر علیه شهدا، چه بلایی که بر سر این مردم نیاورده‌اید، تاخ و تاز کرده‌اید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کلیپی کوتاه از نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر در جمع مردم شهرستان دنا توسط تیم رسانه‌ای در پیج و کانال‌های منتسب به این کاندیدا منتشر شد.

روشنفکر در این کلیپ کوتاه می‌گوید:41 سال به نام دین بر علیه دین، به اسم مذهب بر علیه مذهب، به اسم ولایت بر علیه ولایت، به اسم شهدا بر علیه شهدا، چه بلایی که بر سر این مردم نیاورده‌اید، تاخ و تاز کرده‌اید.

وی تأکید کرد: تبعیض را رواج داده‌اید، حق کشی جز برنامه‌های شما بود، بی‌عدالتی صورت گرفت، بنابراین مدیریت این استان را سال‌های سال چنگ انداخته‌اید و قرق کرده‌اید، منابع انسانی را هدر داده‌اید و خود را فرشته آسمانی و مردم را زمینی تلقی کرده‌اید.

این کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در همچنین در کلیپی کوتاه دیگری در جمع مردم لوداب درباره چرا آمده‌ام می‌گوید: آمده‌ام تا با استعانت از خدای بزرگ تغییر و به همت این مردم تغییر را شروع کنم، شایسته سالاری، حذف آن‌هایی که توان مدیریتی نداشته‌اند ولی بیش از 40 سال چنگ بر عرضه مدیریتی این استان انداخته‌اند، آماده‌ام تا با تفنگ همت شماها در 2 اسفندماه تغییر را شروع کنم، آمده‌ام در کنار شما تغییرات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مدیریتی آغاز می‌نمایم.

در اینجا چند نکته مطرح می‌شود که در ادامه آمده است:

 چه کسی یا کسانی 41 سال بر این مردم تاخ و تازه کرده است؟ وقتی اسم از 41 سال نام‌برده می‌شود همه نگاه‌ها به سمت نظام و انقلاب می‌رود، چراکه همه آمدن و رفتن و می‌روند، کسی و فرد خاصی نبوده که 41 سال در رأس قدرت باشد.

اگر جناب آقای روشنفکر منظورش نظام و انقلاب نیست و فرد یا گروه خاصی است، چرا در این 41 سال سکوت کرده‌ است؟ آیا شما مسلمان هستی که این‌قدر حق کشی و بی‌عدالتی دیده‌ و سکوت کرده‌اید؟ در این 41 سال جنابعالی چکار کرده‌ای؟ این‌جوری می‌خواهید چند پهلو در مجلس صحبت کنید؟

شما که در سوابق خود از معاون فرماندار گرفته تا مسئولیت‌های فرهنگی و معاون اداره کل آموزش‌وپرورش و کلی مسولیت در شورای های مختلف داشته اید، یکی باید از خود شما این سؤال را کند و پاسخگو باشید که در این 41 سال چه کرده‌اید که الآن دیگران یا نظام را متهم به بی‌عدالتی و دیگر برچسب‌ها می‌کنید؟

همه ما شنیدیم و میگن بهترین شغل و اثرگذارترین شغل معلمی هست که الحمدالله تخصص شما هم هست! در این مدت چند شاگرد تراز انقلاب اسلامی تربیت‌کرده‌اید که الآن به‌جای شما بیآید کاندیدا شود و مردم به او رأی دهند؟

مسئله دیگر اینکه اصلاً شما با وظایف نمایندگی آشنایی دارید؟ تغییرات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مدیریتی جز وظایف نمایندگی است یا استاندار و مسئولین اجرایی؟

این نکته را در پایان نیز در باب نصحیت به شما گفته شود این شعارها نوستالوژیک و قدیمی شده است و بهتره به جای شعار و محکوم کردن ۴۱ سال گذشته که شخص شما هم باید درباره آن پاسخگو باشید، از برنامه ها بر اساس وظیفه و نگاه یک قانونگذار  برای مردم گفته شود.

 

برچسب ها: مهدی روشنفکر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
راستگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اقای روشنفکر چهل سال است که مردم بویر احمد به عنوان برادر در کنار هم زندگی می کنند بدون تنش شما برای تصاحب کرسی مجلس یکمرتبه کاسه داغتر از اش شدی وبا تهدید وتوهین روی اورده اید شما با ای عملتان مردم بویر احمد را در مقابل یکدیگر قرار داده اید به عواقب این عملتان فکر کنید طرفداران شما مردم را تهدید می کنند فکر کن به چه قیمتی می خواهی وارد مجلس شوید .
پاسخ ها
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بزرگوار شما به شعور مردم توهین میکنید. تهدید یعنی چه. باید با شما و امثال شما که این تفکرات بی اساس را برای آشوبگری رواج می دهند برخورد قضایی شود.
مواظب حرف زدنتان باشید.
مردم و انتخابات را به مسخره نگیرید.
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
منتقد محترم
سلام.
مثل اینکه منظور و مفهوم گفتمان دکتر روشنفکر را درست متوجه نشدید. لازم است به عرض برسانم که ایشان بسیار درست اعمال استدلال کرده اند. در این ۴۱ سال گذشته استان ما که منابع فراوانی دارد اما ده ها سال از دیگران عقب است. مدیریت های نابخردانه در این استان زبانزد است. در ۹۰ درصد موارد، شایستگی در انتخاب مدیران مطرح نبوده است. این موضوع را همگان دانند. لطف کنید کورکورانه نقد نکنید. اصول نقد را نمی شناسید و شعور و آگاهی شما در این مورد ناچیز است.
بگذارید انسانی با دانش دانشگاهی مسایل را به خوبی بیان کند و در رفع این کاستی ها همت گمارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سوال اول؟ اآیا گر کسی دارای عملکرد قوی وتوان مدیریتی باشه از پست خود استعفا ميده؟
..
سوال دوم؟اگر کسی از چند پست استعفا بده جز نشانه ضعف اون شخص در اون پست چیز دیگری هست؟
..
پس دوستان به اصطلاح روشنفکر برید از جناب روشنفکر بپرسید توکه نتونستی مسولیتهای خودرا به سرانجام برسونی ودوام نیاوردی باچه تضمینی اگه رفتی مجلس بعد شش ماه دوباره استعفا ندی.
به جناب روشنفکر بفرمایید کسی که ميخواد بره مجلس باید نطق داشته باشه علم وسوادسیاسی داشته باشه تا بتونه جلویه گردن کلفتی همچون تاجگردون که قدعلم کرده برا بودجه این استان روبگیره وتاجگردون هشت سال به دلیل بی عرضه بودن نماینده فعلی اینکاررو کرد.
..
از آقای روشنفکر بپرسید توکه مردم شهیدپرور وعالم و ملایه سی سخت روانگورپرور خطاب میکنی ميخوای جلویه تاجگردون روبگیری
..
خطاب پایانی من به ایل بزرگ تامرادی که خدامیدونه افرادی بينشون هست ومیشناسم که هزاربرابر قوی تراصلح تر باوقار وسخنورتر از روشنفکر مقیم یاسوجه. رای هاتون رو برايه کسی خرج کنید که اصالتش غيربومي نباشه که اگر روشنفکر بره مجلس استعدادهایی که در ایل تامرادی هست روبا ناکارامدیش برای همیشه ازبين میبره ودیگه نميتونن وارد دور بشن ونامزد انتخابات بشن چون بعداز چهارسال مردم میفهمند ایشون لايقش نیست ودیگه از باسوادهای ایل حمایت نمیکنن.
درودبر ایل بزرگ تامرادی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جنابان عصردنا یعنش شما واقعا منظور از بیانات ارزشمند حناب روشنفکر را نمی فهمید و یا خود را به نفهمی می زنید 16سال جناب حسینی در سمت نمایندگی و استانداری حتی مانع از توسعه فضای سبز در استان بودنند نوشتند استان ار محرومیت خارج شده است مدیران ضعیف و بیسواد را بر کرسی نشاند وهزاران موارد مشابهه که میدانید و جای دیگر پرسه میزنید تو که نمی خواهی حق را بنویسی ننویس چون نوشتن حق هر کسی نیست و....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جناب راستگو قصد پاسخ به مکتوبه جنابعالی که از نوع بیانت مشخص است در حال عصبانیت و ناراحتی بیان شده است نداریم اگر کمی تا قسمتی با عناوین مجرمانه و تهدید امیزاشنا بودیدی می فهمیدی که هیچ تهدیدی بالاتر از نوشته خود جنابعالی نیست قبل از دست بر قلم شدن یا ان را به اهلش بسپار یا خوب مطالعه کنید کس گلایه نمی کند که شما چیزی ننویسید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جناب راستگو قصد پاسخ به مکتوبه جنابعالی که از نوع بیانت مشخص است در حال عصبانیت و ناراحتی بیان شده است نداریم اگر کمی تا قسمتی با عناوین مجرمانه و تهدید امیزاشنا بودیدی می فهمیدی که هیچ تهدیدی بالاتر از نوشته خود جنابعالی نیست قبل از دست بر قلم شدن یا ان را به اهلش بسپار یا خوب مطالعه کنید کس گلایه نمی کند که شما چیزی ننویسید
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
با سلام
منتقد محترم ...
بسیار خوب گفتین، مدیران ناشایست، مدیران مسئولیت ناپذیر، که استعفاهایش زبانزد است،،، امثال این آقا استان را سال ها می اندازن عقب ...
چرا تعصبی تصمیم می گیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دوست عزیز برو قانون اساسی بند ۷۶را نگاه کن ببین یکی از وظایف نماینده مردم نظارت در همه امورات کشور هست و باید نظارت ودخالت کند.پس دکتر روشنفکر نماینده بودن با استانداری اشتباه نگرفته .علمی نقد کن ن چیزی که ذهن شما ترشح می‌کند بیان نکنید هرگز,برو قانون اساسی بخون بجای اینکه تحلیل آبکی کنی؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کجای این استان رسمه وقتی که بخان مراسمی برگزار کنن با صورت پوشیده و وینچستر و کلاشینکف بیان تو مراسم که طرفداراش اعلام میکنن آقار رسم و رسومه
پرویز پرستویی حقا که درست گفت این با فرهنگ کاملا مغایرت داره
آبرو سی سختی ها بخاطر اون تابلوی لعنتی تو کشور رفت
خدا کنم قبول نشه که اگه شد باید از یاسوج رفت
کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
درود بر ندای آزادی درود بر ندای پاکی درود بر انسانیت درود بر خوبی درود بر قرآن وایمه اطهار.درود بروفا و صفا.درود بر حاج روشنفکر چهره متدین و متقی و انسان با شرافت و با وجدان و باانصاف.درود بر چهره فرهیخته و علمی وفرهنگی استان.یا مهدی عج.درود بر ندای وحدت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
این نماینده ها فقط دستور میدن مدیران مدارس رو عوض کنم دیگه کاری ازشون برنمیاد
ایشون هم ی مشت از ابرهای خودش را برا مدیریت انتخاب میکنن
شق‌القمر که نمیکنه
آناهیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
یاد پاچه خواری های دربار افتادم..بعدشم ما اریایی هستیم مهدی و حسین و این اسم های عربی رو تو شهری که اریایی هی به زبون نیارین.سرزمین اریوبرزن نیازی به مهدی و عربا نداره هرچی میشه اسم عربارو میارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
دوستان راست می گویند جانب روشنفکر لقمه بزرگ نمی توند بردارد یکی باید برودکه یک سینی غذا را دو لقمه کند به قول لری خودمان باید تکه گپو باشد
مهرداد فرخیانی زیلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فقط ایترم بگوم ای بازگشت به گذشته که تو گوتی آقای روشنفکر فقط زنده کردن بحث طوایف وایل بویراحمد است نمونه بارزش هم زنده کردن بحث دو دسته ای ودو باندی ایل سترگ زیلایی بوده ک شما به آن جان وروح تازه ای دادید..‌.

اقای روشنفکر قومی گرایی به چه قیمتی ....
مهرشادجهانبخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
آقای روشنفکر نماینده مردم بویراحمد،دناومارگونه وهمه مردم این سه شهرستان میتونن در مورد ایشون نظر بدن ،البته نظر باید سازنده وجهت رشد وتعالی باشه نه سرفا انتقادی تعصبی وکورکورانه وهمچنین جهت تخریب باشه؛هیچکس به نام ایل وبرای ایل به میدون نیمومده بهتره ذهنمونو از قلاده های زنگ زده تعصبات قومی وقبیله ای که از. نیاکانمون به جا مونده پاک کنیم وهمه برا آبادانی بویراحمد بکوشیم ،عده ای ازسیاست مداران وقتی دسشون خالیه وچیزی برا گفتن ندارن مسائل تنش آور قومی وقبیله ای رو مطرح میکنن وعده ای ازعوام کورکورانه به این مسائل دامن میزنن بی اونکه به آینده بیندیشن ولطفا وقتی روقوم وقبیلتون تعصب دارین اونو کتمون نکنین وبرا تعنه زدن به دیگرون وتخریب خیالا سیاسی کسی ازش استفاده نکنین ،درضمن چه اشکال داره وقتی بقیه همین راهو دارن میرن واول دست به دامن ایلشون میشن چرا مانشیم اگه برادران ایلی حمایت نکنن که میگن قوم قبیلش باهاش نیستن وحالا که هستن میگن غائله ایلو به پاکردن،ماهمه یه جور فک میکنیم فقط گاهی خودمونو بحساب نمییاریم وگاهی هم مقیاسامون کوچیک وبزرگ دارن .زنده باد ایل سترگ بویراحمد.
Sobhan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
این دوستمون چرا انقد لهجه داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این آقا سی به ....هم خوب نی چه برسه سی نمایندگی ...ای ۴ سال سی سی سخت هیچ کاری نکرد غیر از پسرفت هیچی گیرش نومه...نماینده برره ای
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.