تاریخ انتشار:۰۰:۳۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"حسین کلانتری" یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه ۹۸ در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۸۰۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

وی اظهارکرد: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل ۳۳ شعبه بیشتر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت پیش بینی شده است.

کلانتری تصریح کرد: تعداد ۲ هزار و ۴۱۲ خودرو برای انجام انتخابات بکار گرفته می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرائی از هیات های نظارت بازرسی، کمیته های مختلف امنیتی، انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دست اندرکاران انتخابات ۶ هزار نفر ساعت آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می برند.

کلانتری تاکید کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای در استان به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار