تاریخ انتشار:۰۰:۳۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: بهترین خاطره دوران خدمتم روزی بود که مشعل گاز در دیشموک روشن و آتراها از منازل مردم جمع‌آوری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عدل هاشمی‌پور امروز در چهارمین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم بخش دیشموک اظهار داشت: اولین اقدام لازم و اولویت بحث گازرسانی از دهدشت به بناری مورخانی و لیراب بود که با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر اجرای آن مشکل به نظر می‌رسید.

نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: قرار بود با cng اجرایی شود توسط آقای بزرگواری نماینده پیشین مردم در مجلس 6 کیلومتر کلنگ‌زنی شد و ادامه کار به بنده سپرده شد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه کار گازرسانی به این شیوه حداقل 15 سال به طول می‌انجامید، افزود: با رایزنی مداوم و تلاش بسیار موفق شدم پروژه 100 میلیارد تومانی را در قالب یک پکیج به پیمانکار توانمند واگذار کنیم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: شیرین‌ترین خاطره دوران خدمتم ساعتی است که چشمم به بخاری گازی در دیشموک افتاد و دیدم اتراها از منازل مردم جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: در جهت بهسازی جاده دیشموک به مورخانی زیرسازی انجام گرفت و آسفالت به زودی آغاز می‌شود. پل تنگ چویل و جاده رودسمه نیز با پل سرهنگ پیمانکاران فعال کار می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری خواهند رسید.

هاشمی‌پور بیان داشت: چهار بانده کردن جاده دیشموک به دشت آزادی در حال پیگیری است و اجرای آن خبر خوبی برای این دو بخش است.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های خود ادامه داد: همه جاده‌های به طول یک کیلومتر به بالا ساماندهی خواهند شد.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: معدن نیترات لیراب دیشموک جز چهار معدن برتر کشور است اما هیچ کدام از نهادها و ادارات در استان و کشور قدر این ظرفیت را ندانستند و با ادعای نداشتن توجیه اقتصادی زیر بار اجرای عملیات نرفتند اما طی سه سال گذشته پیگیر شدم سرمایه‌گذار آمد و کار آن آغاز خواهد شد.

هاشمی‌پور گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین دربحت آموزش اقدامات خوبی در بخش دیشموک انجام گرفت.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس دهم افزود: از مردم دیشموک که قدرشناسی خود را در این همایش باشکوه به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

برچسب ها: عدل هاشمی‌پور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.