کد خبر: ۱۵۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بسم الله الرحمن الرحیم

« إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند سرنوشت هيچ قوم یا ملتی را تغيير نمي‌دهد مگر آن‌كه آنها خود را تغيير دهند.» سوره رعد آیه ۱۱

مردم شریف و بزرگوار کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی

با سلام و احترام

اینجانب بر اساس احساس مسئولیت، دلسوزی و توانمندی، علاقمند نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی شده و با استعانت از ذات کبریایی و ترغیب برخی از نخبگان و دوستان همفکر، وظیفه خود دانسته در جهت خدمت صادقانه با دو هدف اصلی توسعه کهگیلویه بزرگ و اتحاد و یکپارچگی مردم، داوطلب نمایندگی شما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوم تا بر اساس دانش و مهارت خود، گرهی از مشکلات فراوان این دیار بویژه بیکاری جوانان را بگشایم. سوابق و عملکرد خوب و شفاف من در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بویژه خدمات دوران سخت و پرافتخار دفاع مقدس و همسنگری با شهداء، ذوب شدن جسم و جان در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و باور اعتقادی و عملی به ارزشهای انسانی و اسلامی بویژه عدالت محوری و دفاع از حقیقت و بطور کلی حرکت در جهت اعتلای میهن عزیز، متمدن و تاریخ ساز ایران اسلامی، چراغ راهی بود تا بتوانم به آسانی از مسیر پیچیده شورای محترم نگهبان عبور نمایم اما با کمال تاسف بواسطه گزارشات واهی گروهی از خدا بی خبر و تنگ نظریهای موجود به بهانه فعالیتهای مستمر سیاسی در جریان ریشه دار اصلاحات رد صلاحیت شده ام و اعتراضات ره بجایی نبرده چرا که همواره به راه طی شده و اندیشه ام مفتخر بوده و اکنون هیچ دلیل منطقی بر رد صلاحیت خود نمی بینم.
از گناه کوته نظران به خدا پناه برده و اعتبار و تاییدی ام را نزد پروردگار و سایر مردم منصف، مصلح و قدرشناس جستجو میکنم نهادهایی که با قضاوت ناعادلانه فرصت خدمت در این عرصه را از من و سایر خدمتگزاران واقعی در کشور گرفته اند باید بدانند که عامل اصلی وجود عقب ماندگی و نابسامانی در کشور خلاء نیروی انسانی قابل در جایگاه واقعی خویش بوده و در این زمینه مسئولیت دارند. البته که من هم بر اساس وظیفه شغلی خود در سنگر دیگری به خدمت ادامه داده و از لطف و محبت مردم بزرگ منش کهگیلویه بزرگ در ایام انتخابات سپاسگزارم.
اکنون که در کارزار انتخابات این دیار بواسطه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان نیک اندیش برای این طیف مهم در شش شهرستان و منطقه بن بست سیاسی بوجود آمده است از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ انتظار میرود ضمن مشارکت فعال در انتخابات، پایداری در اندیشه و استواری در راه را وجهه همت خویش قرار داده و با نگاهی استانی به کاندیدای های جریان اصلاحات در بویراحمد و گچساران رای داده و در این راستا فرزندان فرهیخته و شایسته دیارمان محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون را همراهی نمایند

محمد جلیل فر
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ
۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چرت نگو اصلاحات با ورود به گچساران یعنی پایان عمر اصلاحات از نگاه طایفه بزرگ بایاری یعنی مقابله با فرزند بایاری سید قدرت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.