تاریخ انتشار:۰۲:۴۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نصب گواهی بازرسی استاندارد در شهربازی های استان توسط صاحبان این اماکن ضرورت دارد و خانواده ها بدون مشاهده گواهی های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهمن رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی شهربازی‌های استان، در سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌هایی که توسط سازمان ملی استاندارد تایید صلاحیت شده اند، مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

وی افزود: امسال ۹۱۰ دستگاه تجهیزات در شهربازی های کهگیلویه و بویراحمد مورد بازرسی قرار گرفتند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد ۳۷۷ دستگاه در شهر یاسوج، ۲۳۸ دستگاه در شهر گچساران، ۱۶۹ دستگاه در شهر دهدشت و ۱۲۶ دستگاه در شهر چرام بوده اند.

رحمتی ابراز داشت: طبق ضوابط قانونی، شهرداری های استان باید برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات پارک های بازی و فضاهای تفریحی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: وجود ایراد در دستگاه ‌ها، وسایل تفریحی و بازی غیر استاندارد می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برای خانواده ها به بار بیاورد که این مهم ضرورت تشدید نظارت ها و تعاملات بین دستگاهی در تمامی دستگاه های مرتبط را دوچندان می کند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصیه کرد که هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد که ضرورت نصب آن در فضای قابل مشاهده در مجاورت تجهیز مورد استفاده تعریف شده است، اطمینان حاصل کنند.

رحمتی تصریح کرد: خانواده ها بدون مشاهده گواهی های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کنند و این گونه موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.