تاریخ انتشار:۲۳:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛
عصر دنا: اگر چه در همین مدت کوتاه توانسته ام ظرفیتی نسبی ایجاد کنم، اما حقیقت امر این است که فعلاً فضا برای بسط و توسعه این گفتمان مهیا نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کاندیدای جوان اصلاح طلب بهمئی با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ، از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

متن بیاینه دکتر آرمین به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

سلام علیکم

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) جوانان را محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی می دانند و می فرمایند که مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و فعالان جوان در همه میدان های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین المللی و نیز در عرصه های دین،اخلاق، معنویت و عدالت، باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت دهند، از تجربه ها و عبرت های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند. در راستای این تدبیر حکیمانه و پدرانه، اینجانب نیز  به عنوان کوچک ترین فرزند این دیار پا به عرصه انتخابات گذاشته ام.

 

به عنوان یک دغدغه مند باید از رسالت مردم این منطقه در این روزهای سخت می گفتم، می خواستم ویژگی های یک انسان معاصر را مطرح کنم. ویژگی هایی که خود حامل آنها هستم و داشتن آنها را رسالت مردم می دانم. من انسانی معاصرم، نابهنگامم و بدموقع می آیم. همراه جماعت نیستم و در دوران خود زندگی نمی کنم. باور من این است که معاصر بودن همراهی با جماعت نیست. معاصر بودن شکستن سنت های غلط است، اگر الان همه در مورد رأی آوری با قومیت و جریان های ساختگی حرف می زنند، اتفاقاً من از این عادت ها بیزارم. اندوهگینم، اما همچنان به راه خود و تبیین گفتمان علمی ادامه می دهم و آینده را روشن می بینم. 

 

ما با هم از شعارهای ضد الهی، ضد انقلابی، ضد مردمی و بحران آفرین زمانه عبور خواهیم کرد، باید گذر کنیم از حرف روز، بعضی کاندیداها و لیدرهایشان می خواهند با عادت دادن مردم به یک وضعیت خاص، متفاوت بودن را منتفی کنند. می خواهند حرکت را خنثی کنند و مردم را ایستا.

 

کی گفته جریان راست به تمامی، امری مثبت است؟ کی گفته جریان چپ به تمامی، امری مثبت است؟ کی گفته ویژگی مثبت قوم گرایی فقط ....؟ منظور این نیست که توهین کنیم، منظور این است که یک بار هم که شده در زندگی تان این امور را به پرسش بگیرید. یک بار هم که شده از عاداتی که در ستادهای انتخاباتی بر شما حاکم کرده اند عبور کنید، یک بار هم که شده جور دیگر بیاندیشید. آره من یک انسان معاصر انقلابی ام و می خواهم با دوران خود تسویه حساب کنم. این ژست ناتوانی، این چهره های عبوس، این عدم اعتماد به نفس سزاوار شما نیست. شما بودید که فداکاری و ایثار کردید، شمایید که سال ها با فقر و تنگدستی می جنگید. شما بودید که شعر و شعار ساختید برای سیاسیونی که به قدرت و نان و نوایی رسیده اند، این ناتوانی مورد قبول نیست.

 

چرا شما همیشه باید پیرو باشید و بقیه پیشرو؟ عده ای مشکلات معیشتی این مردم نجیب را نشانه رفته اند. اگر چه عامل فقر و تنگدستی خود ما هستیم که هیچ وقت از خودمان نپرسیدیم که برای کی می دویم و سوت می زنیم و جشن می گیریم؟ اما هرچه بتوانند انجام دهند، یا هر چه را بتوانند سرکوب یا مصادره کند، واژه ها را نمی توانند. من یک دانشگاهی ام و سخنم سلاح من است، می خواهند جریان ها را مصادره کنند، افراد را مصادره کنند، استبداد ثروت راه بیندازند، اما هیچگاه نمی توانند مفهوم عشق را، مفهوم عدالت و آزادی را، مفهوم ایمان را و باور به مردم را مصادره کنند.

 

گفتمان من یک گفتمان علمی و کارشناسی است و انشاء الله همچنان در این مسیر گام بر می دارم، اگر چه در همین مدت کوتاه توانسته ام ظرفیتی نسبی ایجاد کنم، اما حقیقت امر این است که فعلاً فضا برای بسط و توسعه این گفتمان مهیا نشده است.

 

با توجه به حضور همه افکار و جریان های سیاسی در عرصه انتخابات شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات ایجاد شده است که از این جهت خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم. 

 

اینجانب ضمن توصیه اکید به حضور باشکوه و مشارکت حداکثری همه مردم در انتخابات و احترام به رأی و خرد جمعی و پایبندی به آنچه سابقاً گفته ام، در شرایط فعلی مستند به ماده 46 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف خود را از داوطلبی نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.

 

قطعاً اگر حضور اینجانب به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک می کرد، در صحنه می ماندم و به تکلیف خود عمل می کردم. وزن یک گفتمان علمی در آینده ای نزدیک بر همگان روشن خواهد شد. انشاء الله

والعاقبه للمتقین

با احترام به همه

محسن آرمین

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار