تاریخ انتشار:۱۶:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه شهربازی‌هایی که متولی آنها شهرداری‌ها هستند غیر استاندارد هستند و تذکرات لازم به آنها داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهمن رحمتی در کنفرانس خبرنگاری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استاندارد طی سال‌های اخیر به فراموشی سپرده شده است، گفت: ترویج فرهنگ استاندارد در دستور کار قرار گرفته و امسال ۹ هزار بسته آموزشی و ترویجی بین مخاطبان توزیع شد.

مدیرکل استاندارد با بیان اینکه سال گذشته ۲۲ پروانه استاندارد پیش‌بینی شده، گفت: امسال ۴۶ پروانه استاندارد صادر شده که دو برابر سال گذشته است.

این مسوول عنوان کرد: در آستانه بهار و تعطیلات عید بازرسی از وسایل بازی در شهربازی‌‌ها صورت پذیرفت. ۵۰ درصد وسائل بازی مربوط به شهربازی‌ها است که این تعداد وسایل بازی که ۴۵۰ مورد است ۱۰۰ درصد غیراستاندارد هستند که تذکرات لازم به آنها داده شده است.

مدیرکل استاندارد عنوان کرد: ۵۰ درصد وسایل بازی مربوط به بهره‌برداران بخش خصوصی استاندارد هستند،ضمن اینکه همه وسایل بازی پارک ساحلی یاسوج استاندارد هستند.

وی در پاسح به سوالی مبنی بر وضعیت آسانسورها در سطح استان گفت: در گذشته هیچ آسانسور استانداری در استان وجود نداشت اما یکی دو سه سال اخیر شهرداری‌ها از جمله شهرداری یاسوج پای کار هستند و تنها شهرداری که هیچ گونه همکاری با اداره‌کل استاندارد نداشته شهرداری گچساران است که اعلام می‌کنیم هرگونه اتفاقی در حوزه‌ها آسانسور در شهرستان گچساران رخ دهد در ابتدا متولی و سپس شهرداری گچساران باید پاسخگو باشند.

رحمتی بیان کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر  ۱۵۰ مورد گواهینامه استاندارد آسانسور صادر شده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از بازرسی ۹۲۲ مورد از واحدهای تولیدی تحت پوشش خبر داد و گفت: در  خصوص ایمنی و سلامت مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی در همین دو ماه صورت گرفته، گفت: ۱۴۵ قلم کالا علامت استاندارد جعل کردند که شناسایی شدند.

رحمتی در پایان سخنان خود عنوان کرد: ۹۸۰ مورد آزمون نازل عرضه سوخت انجام شد که هیچ گونه تخلفی مشاهده نشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.