تاریخ انتشار:۰۱:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه زمانبندی شده برای اتمام پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام یک سال است و در صورت نبود مشکلات پروژه سر موعد مقرر تحویل کارفرما می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی و اقتصادی و برخی از مدیران استانی و شهرستانی که در ششمین روز از دهه فجر برای کلنگ زنی و افتتاح چند طرح به شهرستان چرام سفر کرده بود، از کارخانه در حال احداث آهک هیدرانه این شهرستان بازدید کرد.

حسین کلانتر اظهار داشت: با تمهیدات انجام گرفته شده این میزان از عقب ماندگی طی زمان باقی مانده جبران می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیام اینکه این پروژه هم اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه  در زمینی به مساحت 4 هکتار از محدوده 20 هکتاری در نظر گرفته شده از سوی کارفرما برای اجرای طرح فسفات در حال ساخت است.

وی برنامه زمان‌بندی شده برای اتمام این پروژه را یک سال عنوان کرد و گفت: در صورت نبود مشکلات پروژه سر موعد مقرر تحویل کارفرما می‌شود.

کلانتر افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه 120 نفر از جوانان منطقه صاحب شغل می‌شوند.

استاندار ضمن ابراز رضایت از شروع به ساخت این پروژه در شهر چرام عنوان کرد: باید از ظرفیت سازمان اقتصادی ایمیدرو برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و رونق تولید در این استان بهره بیشتری برده شود.

کلانتری با تقدیر از دکتر غریب پور مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی ایمیدرو گفت: به طور قطع حمایت‌های مدیرعامل ایمیدرو در توسعه استان نقش مهمی خواهد داشت.

پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام با ظرفیت تولید 30 هزار تن در سال و اشتغالزایی 120 نفر در شهر چرام در حال ساخت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.