کد خبر: ۱۴۹۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۳۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: تصاویر و بزرگنمایی‌ها و پنهان کاری‌ها در خصوص تخلفات انتخاباتی آقایان کم و بیش در فضای مجازی و واقعی در دسترس است و کسانی که خود را برای رسیدن به قانونگذاری ملانصرالدینی آماده می‌کنند خود با دهن کجی به قانون انتخابات راه خویش را پیش گرفته و اهداف خویش را پیش می‌برند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رفتارهای انتخاباتی ملانصرالدین های کهگیلویه و بویراحمد/ نتیجه انتخابات با پول و غذا عوض نمی شودیادداشت دریافتی- زینب زارع: سخن خود را با برگزاری جلسات متعدد کاندیدای مجلس در کهگیلویه بزرگ شروع می‌کنم، همان کاندیدایی که می‌خواهند خود را به مجلس برسانند تا قانونگذار باشند و برای حل مشکلات مردم و تسهیل زندگی اجتماعی قانون بنگارند.

قانونی که با ضمانت یا بی ضمانت اجرا تصویب شود و مردم آن را یاد بگیرند و به آن پایبند باشند، در حالی که آقایان خود جلسات و دعوت‌های خود را پیشاپیش و به صورت کاملا غیر قانونی برگذار می‌کنند و با دادن شام و نهار به شعور مردم اهانت وارد می‌نمایند.

حکایت اینروز‌ها بیشتر شبیه حکایت‌های ملانصرالدین می‌ماند که بر منبر می‌نشست و می‌گفت در فلان شرایط باید فلان قسمت قالیچه را قیچی کرد و دور انداخت، اما وقتی خودش به خانه رفت و دید که همسرش به صحبت‌های او عمل نموده و در شرایط مشابه گوشه قالی را چیده است او را مزمت و سرزنش نمود و گفت من آن حرف‌ها را برای خانه‌ها و قالیچه‌های مردم زدم نه برای خانه و قالیچه خودم.

تصاویر و بزرگنمایی‌ها و پنهان کاری‌ها در خصوص تخلفات انتخاباتی آقایان کم و بیش در فضای مجازی و واقعی در دسترس است و کسانی که خود را برای رسیدن به قانونگذاری ملانصرالدینی آماده می‌کنند خود با دهن کجی به قانون انتخابات راه خویش را پیش گرفته و اهداف خویش را پیش می‌برند.

اگرچه همواره تلاش کرده ام با نگاهی فراطایفه‌ای و فراجناحی انتخابات را مورد قضاوت قرار دهم، اما لازم و ضروری می‌دانم اینبار به عنوان یک بابکانی از حیثیت و شآن ایل بزرگ و سترگ بابکان دفاع نموده و حرکت کاندیدای محترم مجلس را در تاریخ امروز هجدهم بهمن ماه نود و هشت جناب آقای هاشمی را مورد سرزنش قرار دهم و خطاب به ایشان بگویم بابکان اگر به خاطر تبعیضات و حق کشی‌های امثال جناب گرسنه هم مانده باشد، اما مثل همیشه مغرور و سربلند است و نیازی به سفره کشی امثال شما ندارد

بابکان سربلند‌تر از آن است که شما و امثال شما بتوانید با برپایی سفره نانی رای و شعورش را بخرید و حیثیتش را به حراج بگذارید، در حالیکه اگر نماینده خوبی بودید می‌بایست ماهیگیری را باب می‌کردید نه خوراندن یک وعده ماهی را،

کما اینکه خود بهتر از هر کسی می‌دانید کسانی که در منطقه کلایه در جلسه شما حاضر بودند مهمانان خود شما بودند که از مناطق دیگر و با دعوت تیم همراهتان به آنجا آمده بودند و اصلا بابکانی نبودند، اما صرف اینکه جلسه مذکور را در منطقه بابکانی نشین برگزار کردید موجب بدنامی ما و رنجش بزرگان ما شدید و به حیثیت بابکان لطمه وارد نمودید که بدین وسیله اعاده حیثیت می‌شود تا کهگیلویه بزرگ بداند که بابکان همچنان به مانند اردشیر و آیین اردشیر نجیب و سربلند و نام آور است و هیچ کس نمی‌تواند او را با نرخ کلان بخرد چه برسد به وعده غذایی.

رفتار‌های انتخاباتی شما و همتایانتان در کهگیلویه همچنان فرهنگ ستیز و جهان سومی باقی مانده است که لازم است در اینباره مردم به آگاهی برسند و تصمیم بگیرند که به شما و امثال شما نه بگویند،

مردم در انتخابات آزاد هستند و اگر کسی با کسی بیعتی داشته تمامآ توافقات خانوادگی بوده و بابکان در مورد هیچ کاندیدایی یکپارچه نبوده و اعلام یکصدایی نکرده است، اگر لیدر شما، شما را در منطقه بابکانی نشین به منزلش دعوت می‌نماید.
همانند لیدر‌های سایر کاندیدا که آن‌ها را به منازل خویش دعوت نموده اند تیم غیرحرفه‌ای رسانه‌ای شما حق ندارد آن را بیعت طایفه‌ای بابکان با شما بنامد و برای شما تاییدیه یا اعتبار بخرد، بگذارید مردم خود انتخاب کنند.
نتیجه انتخابات با پول و غذا عوض نمی‌شود.
بیشتر از این به شعور مردم اهانت نکنید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
یه مرد تو بابکان نبود جواب بده که تو مجبور شدی جواب دادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
درایل بزرگ بابکانی رسم است کسانیکه درحدواندازه ایلشان نیست به شیرزنی اجازه عرض اندام دهند این قانون نژاداردشیر بابکان است
مکی زاده.زنده باد مخالف من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ازاینکه مهمان نوازی کردند.وازمنطقه شان بیرون شان نکردندنشانه مردانگی شان بود.ازاینکه جوابش می ماندقاطع وسخت۲اسفند
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
این اشک دیده من وخون دل شماست
به جای این همه ریخت وپاش کاش خرج کوچه وپس کوچه های شهر وآسفالت وچاله وجوله های شهر دهدشت می شد . کاش ذره ای از مشکلات مردم را می دید ید چرا تاحالا ناهار نمی دادای چرا تونل قلعه دختر چراغ نداره وپلش محافظ نداره ولی نمایندش نمی بینه اینهارو ؟؟؟ چرا شهر ذهدشت هیچ وقت تغییر نمی کنه نمایند ش نمی بینه ؟؟؟؟؟؟؟ از خدا بترسید پول وقدرت توامان باعث سستی ایمان می شود از خدا بترسید بفریاد این شهرستان وعقب افتادگیش برسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
کاش مردم ما عقلشون بیاد سر جا.بخدا نه موحد و نه عدل بدرد مردم ما نمیخورن.به یکی رای بدید بدرد آینده بچه هاتون بخوره.بدرد پیشرقت شهرتون بخوره.چثدر نخبه داره دهدشت ولی حییییف.هر نمتینده ای بفکر کارهای فامیلاش هست و بس.مردم خراب نکنید.بعدا حسرت میخورید.خواهش میکنم.به فکر اینده باشید...عدل کی رو گذاشته سر کار که مردم بخوان دوباره بهش رای بدن ؟ کار های مفید عدل و موحد توی این همه سال چی بوده برای این شهر....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این عادت غلط واهانت به شعور وشخصیت مردم از زمانهای دور از جانب آون اقایان متوهم درسنناتور بودن باب وترسیم شد
این رفتارها غیر اخلاقی کپی شده وبر گرفته از همون آرد ونان فروشان رای خرید گذشتگانند ...
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
این برنامه های زست وکثیف را خود موحد در کهگیلویه اول نهادینه تا رسم شود هیچ فردی نخبه وبی پول نتواند عرض اندام کند ..خدا ازتان نگذرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.