تاریخ انتشار:۲۲:۲۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
بهروز نرمابی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
یادداشت دریافتی- بهروز نرمابی :بسم الله الرحمن الرحیم» ﺇﻧﻤﺎ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻮﻥ ﺇﺧﻮﻩ ﻓﺎﺻﻠﺤﻮﺍ ﺑﻴﻦ ﺍﺧﻮﻳﻜﻢ ﻭ ﺍﺗﻘﻮﺍ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﻌﻠﻜﻢ ﺗﺮﺣﻤﻮﻥ

شخص این حقیر با در نظر گرفتن حقوق و مصالح عمومی مملکت و فرهنگ سیاسی کهگیلویه بزرگ از اعم سیاستمداران و سردمداران با گرایش اصلاح طلبی و گرو‌های نزدیک انتظار میرود در رویداد‌های سیاسی و انتخاباتی کشور تحت هیچ شرایطی خنثی نباشید.
آحاد و اقشار مختلف جامعه با در نظر گرفتن منافع و مصالح ملی کشور در هر شرایطی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند، و بدون شک بالاتر از قانون حکمی نیست، قطع به یقین انتخابات پیش رو در آینده ایران اسلامی موثر و صدرصد تاثیرگذار است و از تمام دیدگا‌ها (سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی..) تاثیرگذار هست.
انتخابات پرشور و حضور صدرصدی جامعه و با هیاهوی خاص به منزله‌ی عهد و پیمان و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) هست.
جامعه به نیکی آگاهند: دشمن و نفوذی‌های آنان قویأ سعی دارند از هر فرصتی جهت گمراهی و تعریف نادرست انتخابات و با نشر اخبار کذب و بی اساس سعی بر تاثیر بر افکار عمومی دارند.
شک و تردید نفرمائید با آگاهی و سواد سیاسی، اجتماعی آحاد و اقشار مختلف مردم با حضور صدرصدی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و ان شاءالله شاهد انتخابات پرشور خواهیم بود.
ایمان دارم جریانات دلسوز اصل حاکمیت با گرایش اصلاح طلبی و گرو‌های نزدیک در انتخابات مجلس شورای اسلامی بین عناصر مطروحه با در نظر گرفتن رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی و شاخص‌های اصل شایسته سالاری اعلام موضع بفرمایند و در انتخابات سالم و پرشور ایفای نقش بفرمایند

باتوجه به حضور گسترده جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی در چنین پروسه‌ای زمانی مهم‌ترین عامل وحدت و هم دلی و یک پارچگی جامعه هست جهت حرکت با عزت و انسجام هرچه بیش‌تر به آینده پرافتخارتر.
همواره بر این اصل معتقد بودم: جریانات دلسوز و با اصالت اصلاح طلب، تنها دغدغه‌های آنان همواره چنین بوده ایران اسلامی آباد، تمام روشن، و مقتدر و پرافتخار.. و قطعا چنین تفکری دلنشین و زیبا هست.
دایره انقلاب نامحدود و گسترده و دروازه انقلاب بر روی تمام جریانات سیاسی با سلایق و تفکر گوناگون همواره باز بوده هست

و در آخر به عنوان عضو کوچکی از این جامعه اسلامی:توصیه و تاکید دارم در رویداد‌های سیاسی آینده توصیه‌های دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مد نظر تمام دلسوزان واقعی نظام باشد

و سلام علیکم و رحمت الله برکاته

بهمن ماه ۱۳۹۸

بهروز نرمابى
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.