تاریخ انتشار:۱۰:۲۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی۳۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در استان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار این استان در نشست خبری که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در دهه فجر امسال ۳۸۱ طرح در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کلانتری افزود: از این تعداد ۳۰۴ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۷۷ طرح نیز آغاز می‌شود.
وی گفت: هزینه طرح‌های کلنگ زنی و افتتاح شده در دهه فجر پارسال ۵۷۰ میلیارد تومان بوده و این مبلغ امسال به ۹۴۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دهه فجر سال ۹۷ برای دو هزار و ۲۳۰ نفر اشتغالزایی شد و در دهه فجر امسال نیز برای سه هزار و ۲۸۴ نفر شغل فراهم می‌شود.

کلانتری گفت: هرکس رای بیاورد و مردم او را انتخاب کنند، نماینده مردم می‌شود و برای ما مسئولان و مجریان انتخابات مهم این است که مسیر سالم در انتخابات طی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رقابت و مشارکت حداکثری را دنبال می‌کنیم و برای این مساله با مقامات مسئول صحبت کرده ایم.
کلانتری گفت: حضور کارمندان در نشست‌ها و محفل‌های انتخاباتی در زمان‌های غیر اداری بلا مانع است، ولی حضور مدیران در محافل انتخاباتی ممنوع است و نباید از بیت المال، وقت و امکانات اداری له یا علیه داوطلبی استفاده شود.
وی افزود: با متخلفان انتخاباتی طبق نظر دستگاه‌های مسئول و نظارتی برخورد لازم خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رسانه‌ها کمک کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

جمالی معاون سیاسی استاندار نیز علت برکناری بخشدار مارگون را تخلفات انتخاباتی عنوان کرد و گفت: بخشدار مارگون به دلیل حمایت و تبلیغ انتخاباتی برای یکی از کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی برکنار شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.