تاریخ انتشار:۱۷:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موزه یاسوج به عنوان مهم‌ترین پروژه فرهنگی استان آماده افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزیز فیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موزه یاسوج به عنوان مهم‌ترین پروژه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه قبول داریم که عمر پروژه‌های فرهنگی استان طولانی شده، افزود: در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه به استان، پروژه‌های بزرگ ملی که جنبه فرهنگی دارند را پیگیری می‌کنیم تا به سرانجام برسند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 هزار میلیارد تومان ابر پروژه و پروژه ملی در استان داریم که جاده پاتاوه‌-دهدشت و سد چم شیر از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

فیلی در رابطه با پروژه چند منظوره تأمین اجتماعی در شهر یاسوج، عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که موسسه کوثر و تامین اجتماعی اراده لازم را برای اجرای این پروژه ندارند بنابراین در شورای ترافیک مصوب شد که شهرداری به عنوان پارکینگ از آن استفاده کند.

وی از فعال شدن کمیته سیما و منظر شهری در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به عنوان سه شهر بزرگ و پرجمعیت استان خبر داد و ابراز کرد: این کمیته مرکب از راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، نظام مهندسی، اتاق بازرگانی و برخی دیگر از دستگاه‌های مرتبط است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه سیما و منظر شهری برنامه‌های لازم مطرح شده که امیدواریم بر اساس مصوبات نهایی کمیته سیما و منظر شهری، تغییر و تحول خوبی در سیمای شهرهای استان داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.